خبر فوری

 
 
واشنگتن: هیچ اطلاعی از سفر نخست وزیر پاکستان به آمریکا نداریم
کد خبر :1433253015

09:50 1398/04/19


برچسب ها : پاکستان و آمریکا, مورگن اورتگاس, وزارت خارجه آمریکا,

در حالی که رسانه های پاکستان از سفر قریب الوقوع عمران خان به آمریکا و دیدار با رئیس جمهور این کشور خبر می دهند، وزارت خارجه آمریکا اعلام نموده از آن بی اطلاع است.


 

واشنگتن: به گزارش راز نیوز در حالی که رسانه های پاکستان از سفر قریب الوقوع عمران خان به آمریکا و دیدار با رئیس جمهور این کشور خبر می دهند، وزارت خارجه آمریکا اعلام نموده از آن بی اطلاع است.

بر اساس جزئیات منتشر شده، خانم مورگن اورتگاس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز گذشته در نشست خبری خود در پاسخ به سوالی در خصوص سفر نخست وزیر پاکستان به آمریکا ابراز داشت: ما هیچ اطلاعی درباره سفر عمران خان به آمریکا نداریم و پس از تماس با مقامات کاخ سفید جزئیات آن را منتشر خواهیم نمود.

وی با اشاره به اینکه اخباری درباره سفر عمران خان نخست وزیر پاکستان به آمریکا به گوش میرسد افزود: کاخ سفید هیچ اطلاعاتی در خصوص سفر عمران خان را با ما در جریان نگذاشته است و هیچگونه توافق رسمی در این باره صورت نگرفته است، بنابراین آمریکا اخبار مربوط به سفر عمران خان را تایید نمی کند.

لازم به ذکر است روز گذشته نیز پس از انتشار اخبار متعددی درباره دعوت نخست وزیر روسیه از عمران خان و سفر قریب الوقوع وی به روسیه، دکتر محمد فیصل سخنگوی وزارت خارجه پاکستان، تمامی این اخبار را تکذیب نمود.

ارسال نظر

 
1