خبر فوری

 
 
هیئت پاکستانی برای گفتو گو در رابطه با بسته کمک مالی به چین رسید
کد خبر :94979576

14:48 1397/08/18


برچسب ها : پاکستان, چین,

پس از سفر نخست وزیر پاکستان عمران خان به چین ، اکنون هیئت پاکستانی برای گفتو گو در رابطه با بسته کمک مالی به چین رسیده است.


پس از سفر نخست وزیر پاکستان عمران خان به چین ، اکنون هیئت پاکستانی برای گفتو گو در رابطه با بسته کمک مالی به چین رسیده است. گفتنی است این هيئت به طور فوری پس از سفر عمران خان و به رهبری وزیر دارایی و رئیس بانک مرکزی به چین رسید. گفتنی است مقامات پاکستانی طی این سفر در رابطه با بسته کمک مالی و افزایش حجم مبادله ارز، با مقامات چینی گفتو گو خواهند کرد. چین مبلغ 3 میلیارد دلار را تحت عنوان مبادله ارز برای پاکستان فراهم کرده است. به گفته مقامات بانک مرکزی پاکستان، 3 میلیارد دلار فراهم شده برای پاکستان از سوی چین منوط به محدوده زمان خاصی نیست، برای نجات پاکستان از بحران اقتصادی در رابطه با این بسته کمک مالی، با مقامات چین گفتو گویی انجام خواهد شد. علاوه بر آن در رابطه با افزایش روابط بانکی دوکشور گفتو گو خواهد شد، همچنین امکان ایجاد شعبه های بانکی بیشتر در هردو کشور نیز وجود دارد.

به گفته منابع خبری وزارت دارایی پاکستان، در این سفر در رابطه با مالیات محصولات پاکستانی نیز گفتو گو خواهد شد، علاوه بر آن مسائل مربوط به سرمایه گذاری بیشتر در CPEC نیز مورد توجه قرار خواهند گرفت.

ارسال نظر

 
1