خبر فوری

 
هند: رزمایش مشترک نیروی دریایی هند با نیروی دریایی کشورهای خلیج
کد خبر :1151616998

18:33 1400/10/07


برچسب ها : امارات متحده عربی, ایران, رزمایش دریایی, عمان, نیروی دریایی هند, هند و امارات متحده عربی, هند و ایران, هند و عمان,

کشتی نیروی دریایی هند "INSسدرشنی" با پیام صلح و دوستی به کشورهای عمان، امارات و ایران سفر کرده و با نیروهای دریایی این کشورها گفتگو های تخصصی انجام داد.


دهلی نو: به گزارش راز نیوز| کشتی نیروی دریایی هند "INSسدرشنی" با پیام صلح و دوستی به کشورهای عمان، امارات و ایران سفر کرده و با نیروهای دریایی این کشورها گفتگو های تخصصی انجام داد. افسران نیروی دریایی هند حاضر در کشتی ضمن نشان دادن قابلیت های کشتی سازی هند، روابط تاریخی هند با کشورهای خلیج را یادآور شدند.

براساس گزارش، رزمایش دریایی همراه با آموزش کارکنان نیروی دریایی سلطنتی عمان و نیروی دریایی ایران انجام شد. این کشتی نیروی دریایی هند در مرحله نخست مورخ 5 تا 8 دسامبر (14 تا 17 آذر) در بندر سلطان قابوس عمان پهلو گرفت و در مرحله دوم مورخ 15 دسامبر (24 آذر) وارد بندر رشید در دبی شد. در این بین افسران کشتی با مقامات نظامی امارات دیدار و در زمینه جوانب آموزشی و فنی گفتگو کردند. کشتی در مرحله سوم مورخ 23 دسامبر (2 دی) وارد بندرعباس شد. به گفته منابع هند، این کشتی در سه مرحله، به سه نیروی دریایی کشورهای عمان، امارات و ایران آموزش دریایی نیز داد.

ارسال نظر

 
1