خبر فوری

 
 
سخنگوی ارتش پاکستان: هند در حال ترویج افراط گرایی و تروریسم است
کد خبر :564477968

15:49 1399/02/06


برچسب ها : پاکستان, تروریسم, خط مرزی پاکستان, دبیر کل سازمان بین الملل, سخنگوی ارتش پاکستان, سر لشکر بابر افتخار, هند,

سر لشکر بابر افتخار سخنگوی ارتش پاکستان،در کنفرانس خبری اعلام کرد که هند با ترویج افراط گرایی ہندو و تروریسم همه ی قوانین بین المللی را زی پا گذاشته اند.


راولپندی: به گزارش راز نیوز| سرلشکر بابر افتخار سخنگوی ارتش پاکستان،در کنفرانس خبری اعلام کرد که هند با ترویج افراط گرایی هندو و تروریسم همه ی قوانین بین المللی را زیر  پا گذاشته اند.

سخنگوی ارتش گفت، دومین جلسه فرماندهان ارتش پاکستان به ریاست رئیس کل ارتش پاکستان برگزار شد.
در این جلسه همه اقدامات برای غلبه بر ویروس کرونا زیر بحث قرار گرفت. رئیس ارتش پاکستان، به برکت ماه مبارک رمضان برای نجات پاکستان و جهان از کرونا دعا کرد.

سر لشکر بابر افتخاراز تجاوز هند به خط مرزی پاکستان خبر داد و گفت، هند طبق آیین ۸۵۰ همه توافقنامه آتش بس را نقض کرده و اکثر مردمان غیر ارتشی خط مرزی پاکستان را بصورت عمد هدف قرار داده است که این تجاوز ارتش هند مورد توجه قرار گرفته شده است.

وی افزود علاوه بر پاکستان همه دنیا مشغول مقابله با ویروس کرونا هستند، دبیر کل سازمان بین الملل خواستار آتش بس جهانی شد. اما در این وضع بحرانی، هند دستبردار افکار هندو گرایی خود نیست و در حال تجاوز به مناطق مرزی پاکستان هست.

سخنگوی ارتش پاکستان اعلام کرد، اقدامات شرورانه هند در ارتباط دادن کرونا به اسلام، همه دنیا در ضمن رد مواضع هند آن را محکوم کرد. هند در انتشار شایعه افکنی وجود کرونا در آزاد کشمیر دست داشت.

ارسال نظر

 
1