خبر فوری

 
هند: آزمایش موفقیت آمیز فاز دوم موشک رهگیر دوربرد "ای دی1"
کد خبر :1706576865

13:36 1401/08/12


برچسب ها : DRDO, آزمایش موشک, ارتش هند, پرتاب موشک, دهلی نو, راجنات سینگ, سازمان تحقیق و توسعه دفاعی هند, شلیک موشک, موشک بالستیک, هند, هندوستان, وزیر دفاع هند,

سازمان تحقیق و توسعه دفاعی هند DRDO روز چهارشنبه 11 آبان ماه موشک رهگیر بالستیک AD-1 را در فاز دوم برنامه دفاع موشکی بالستیک هندBMD در جزیره عبدالکلام سواحل اودیشا با موفقیت آزمایش کرد.


دهلی نو: به گزارش راز نیوز| سازمان تحقیق و توسعه دفاعی هند DRDO روز چهارشنبه 11 آبان ماه موشک رهگیر بالستیک AD-1 را در فاز دوم برنامه دفاع موشکی بالستیک هندBMD در جزیره عبدالکلام سواحل اودیشا با موفقیت آزمایش کرد.

این موشک رهگیر دوربرد برای رهگیری هواپیماهای کم اکو-اتمسفر و درون اتمفسر، و موشک های بالستیک دوربرد طراحی شده است. موشک توسط یک موتور دوفاز نیرو می گیرد و مجهز به سیستم های کنترل پیشرفته بومی توسعه یافته، الگوریتم های ناوبری و هدایت برای هدایت دقیق به سمت هدف است.

راجنات سینگ وزیر دفاع هند به سازمان تحقیق و توسعه دفاعی و تمامی تیم های دخیل در آزمایش موفقیت آمیز موشک تبریک گفت و آن را نوع منحصر به فردی از رهگیر توصیف کرد که فناوری های پیشرفته آن در کشور های بسیار کمی از جهان در دسترس می باشد. وی ابراز اطمینان کرد که این امر ظرفیت سیستم دفاعی کشور را بیشتر تقویت خواهد کرد.

 

 

ارسال نظر

 
1