خبر فوری

 
همسر رئیس پلیس بین الملل : جان همسرم در خطر است / مقامات چین : مینگ هونگ در بازداشت به سر می برد
کد خبر :191279383

13:56 1397/07/16


برچسب ها : اینترپل, پلیس بین المل, چین, فرانسه,

ه گفته همسر رئیس پلیس بین الملل ( اینترپل)، مینگ هونگ قبل از ناپدید شدن خود طی پیامی به من گفته بود که جان من در خطر است، اما این درحالی است که چین وی را به جرم دریافت رشوه دستگیر کرده است.


پکن / پاریس : به گفته همسر رئیس پلیس بین الملل ( اینترپل)، مینگ هونگ قبل از ناپدید شدن خود طی پیامی به من گفته بود که جان من در خطر است، اما این درحالی است که چین وی را به جرم دریافت رشوه دستگیر کرده است.

براساس گزارشات حاصله از این خبر، چندی پیش رئیس پلیس بین الملل، مینگ هونگ وی، در حین بازگشت از چین، ناپدید شده بود. این درحالی است که همسر وی، به پلیس فرانسه اطلاع داده بود که وی ناپدید شده است که پس از آن پلیس فرانسه شروع به تحقیقات گسترده ای در این زمینه کرده بود.

طبق گزارش خبرگزاری بین الملل ، همسر رئیس پلیس بین الملل ،طی مصاحبه ای با مطبوعات گفته بود که جان همسرم در خطر است.
براساس گفته لیون، همسر رئیس اینترپل، مینگ هونگ وی، در تاریخ 25 سپتامبر وی پیامی به صورت ایموجی برای من ارسال کرده بود که این پیام به معنای، در خطر بودن جان وی بوده است.

طبق گفته مقامات چین، رئیس پلیس بین الملل به دلیل اقدامات مجرمانه، رشوه و فساد مالی در بازداشت است.

براساس اطلاعات وب سایت کمیسیون نظارت بین الملل، مینگ هونگ وی به دلیل زیر پا گذاشتن قوانین کشور چین، در بازداشت به سر می‌برد. لازم به ذکر است که رئیس پلیس بین الملل، در کمیسیون خدمات عمومی چین مداخلت می کرده است.

ناگفته نماند که مینگ هونگ نخستین شهروند چینی است که وی را به عنوان رئیس پلیس بین الملل، منصوب کرده بودند. هونگ وی پس از منتصب شدن به سمت ریاست پلیس بین الملل در نوامبر سال 2016، به همراه خانواده خود در فرانسه اقامت گزید.

رئیس اینترپل سابقا نیز در چین سمتهایی را بر عهده داشته است. وی درسال 2016 به مدت 4 سال به عنوان رئیس پلیس بین الملل منتخب شده بود.

ارسال نظر

 
1