خبر فوری

 
 
همدستی کشورهای عربی و آمریکا برای برکناری عمران خان از پست نخست وزیری پاکستان
کد خبر :530664678

16:59 1399/10/29


برچسب ها : اسلام آباد, افشا, پنجاب, توطئه, حسین هارون, حمایت آمریکا, روابط پاکستان و چین, روزنامه نگار ارشد, سفیر سابق پاکستان در سازمان ملل, طرح سرنگونی دولت, عمران خان, مخالفان دولت عمران خان, نخست وزیر پاکستان, هارون الرشید, کشور عربی,

هارون الرشید روزنامه نگار ارشد فاش کرد: طرحی با حمایت ایالات متحده برای سرنگونی دولت عمران خان طراحی شده و قرار است یک دولت تکنوکرات جایگزین دولت فعلی در پاکستان شود.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | هارون الرشید روزنامه نگار ارشد فاش کرد: طرحی با حمایت ایالات متحده برای سرنگونی دولت عمران خان طراحی شده و قرار است یک دولت تکنوکرات جایگزین دولت فعلی در پاکستان شود. این طرح قرار است در دوره ریاست جمهوری جو بایدن در اواخر فوریه عملیاتی شود. یک ابرقدرت و یک کشور عربی نیز جزو طراحان آن هستند. این کشور عربی همان کشوری است که سفیرش چند روز پیش با نخست وزیر پاکستان دیدار کرد.

هدف این طرح جلوگیری از ورود پاکستان به بلوک چین است. براساس این طرح راه برقراری روابط با اسرائیل هموار شده و برتری هند در منطقه تضمین خواهد شد. قرار است یک دولت تکنوکرات تشکیل شود و حسین هارون نخست وزیر شود. وی سفیر پاکستان در سازمان ملل بوده است. او همچنین از حمایت نواز شریف برخوردار بوده و بیشترین منابع و وظایف به مولانا فضل الرحمان و اعضای جمعیت علمای اسلام داده شده است.

این روزنامه نگار ارشد افزود: در آخر ماه فوریه در اسلام آباد تظاهراتی برگزار می شود و در آن از سازمان های غیر دولتی کمک گرفته خواهد شد. این اتحاد متشکل از احزاب جمعیت علمای اسلام، مسلم لیگ ن و عناصر لیبرال جامعه مدنی خواهد بود و قرار است در رسانه ها غوغا به پا شود. غوغای کمیسیون انتخابات مقدمه آن خواهد بود و هرج و مرج واقعی بعدا روی خواهد داد. تلاش خواهد شد با نفوذ به نهاد های دولتی از آن ها نیز کمک گرفته شود. اما این طرح موفق نخواهد شد، زیرا بر خلاف آرزوهای مردم پاکستان است. عمران خان نخواهد گذاشت شما به اهداف خود برسید زیرا وی مردی شجاع و استوار است. در حال حاضر همه نهاد های کشور در یک سمت و سو هستند. تا زمانی که ارتش از این طرح حمایت نکند این طرح شکست خواهد خورد. مولانا فضل الرحمان، حسین هارون، مریم نواز و بلاول هیچ کدام نمی توانند نخست وزیر شوند و پاکستان نیز روابط خود با چین را ادامه خواهد داد.

ارسال نظر

 
1