خبر فوری

 
هلاکت یکی از فرماندهان ارشد حزب المجاهدین در منطقه هندواره کشمیر هند
کد خبر :1447277724

13:20 1400/04/17


برچسب ها : ارتش هند, پلیس جامو و کشمیر, پلیس کشمیر, حزب المجاهدین, شبه نظامیان کشمیری, کپواره,

در جریان عملیات مشترک پلیس و نیروهای ارتش هند در منطقه هندواره از توابع شهرستان کپواره واقع در شمال جامو و کشمیر یک فرمانده ارشد حزب المجاهدین به نام معراج الدین حلوائی معروف به عبید به هلاکت رسید.


سری نگر: به گزارش راز نیوز| در جریان عملیات مشترک پلیس و نیروهای ارتش هند در منطقه هندواره از توابع شهرستان کپواره واقع در شمال جامو و کشمیر یک فرمانده ارشد حزب المجاهدین به نام معراج الدین حلوائی معروف به عبید به هلاکت رسید.

بر اساس جزئیات منتشر شده، پس از دریافت اطلاعات محرمانه مبنی بر حضور یک شبه نظامی کشمیری در منطقه ای به نام پازی پوره رنن در کراگند هندواره، نیروهای پلیس و ارتش هند در یک عملیات مشترک منطقه مذکور را تحت محاصره درآورده و عملیات جستجو را آغاز نمودند.

در جریان عملیات جستجوی نیروهای هند با تیراندازی تروریست مذکور دو طرف وارد درگیری شده و به تبادل آتش میان یکدیگر پرداختند، در جریان این تبادل آتش یک تروریست به نام معراج الدین حلوائی معروف به عبید که از فرماندهان ارشد گروه تروریستی حزب المجاهدین بود کشته شد.

صفحه کاربری مربوط به پلیس منطقه جامو و کشمیر نیز در پیامی با اعلام این خبر ابراز داشت: معراج الدین حلوائی در چندین عملیات تروریستی و حمله به نیروهای امنیتی و شهروندان غیرنظامی در شمال کشمیر نقش داشت، وی برهان وانی زمان بود.

سرهنگ دوم عمران موسوی سخنگوی نیروهای دفاعی در سری نگر نیز در این خصوص ابراز داشت: شب گذشته به دنبال دریافت اطلاعات محرمانه عملیات مشترکی را در پازی پوره منطقه هندواره آغاز نمودیم، در جریان این عملیات یک تروریست حزب المجاهدین به هلاکت رسید و از وی یک قبضه اسلحه کلاشینکف به همراه چهار خشاب کشف و ضبط گردید.

ویجی کمار بازرس کل پلیس منطقه جامو و کشمیر نیز با بیان اینکه این عملیات موفقیتی بزرگ است گفت: تروریست به هلاکت رسیده در چندین عملیات خرابکارانه نقش داشته است و این عملیات موفقیتی عظیم برای پلیس است، تا دریافت آخرین اطلاعات عملیات جستجوی ما ادامه خواهد داشت.

وی افزود: از تروریست به هلاکت رسیده مقادیر زیادی مهمات سلاح کشف شده است، وی در جذب جوانان محلی در گروه های تروریستی نقش داشته است.

ارسال نظر

 
1