خبر فوری

 
هلاکت یکی از رهبران محلی گروه تروریستی جماعت الدعوه به دست گروه مسلح ملی گرای سند
کد خبر :1052002351

19:21 1400/10/13


برچسب ها : SRA, ارتش انقلابی سندهو دیش, تروریست, تروریسم, تیراندازی, جماعت الدعوه, نوابشاه,

سلیم رحمانی یک رهبر محلی جماعت الدعوه روز گذشته طی حمله شبه نظامیان ملی گرای سند تحت حمایت هند، در شهر نوابشاه ایالت سند کشته شد.


 

سند: به گزارش راز نیوز| ساعت 21 شب دوشنبه (12 دی) طی حمله افراد مسلح ناشناس به یک سوپرمارکت در شهر نوابشاه، سلیم رحمانی صاحب سوپرمارکت کشته شده و برادرش به اسم وسیم رحمانی زخمی شد درحالیکه یکی از افراد مهاجم به نام واجد میمن به دلیل برخورد تیر همراهانش کشته شده است.

 نیروی پلیس ابتدا این حادثه را یک درگیری برای راهزنی عنوان کرد درحالیکه پس از بررسی های دقیق مشخص شد که در این حمله رهبر محلی گروه تروریستی جماعت الدعوه هدف قرار گرفته است و سه مهاجم نیز وابسته به گروه مسلح تجزیه طلب سند موسوم به "ارتش انقلابی سند SRA" می باشند.

همچنین گفته شده است که سلیم رحمانی در کشمیر هند حین انجام فعالیت های (تروریستی) خود زخمی شده بود و همچنین 8 سال در زندان کشمیر، زندانی نیز بوده است.  

هرچند ابتدا نیروی پلیس این حمله را یک راهزنی عنوان کرده بود، اما براساس گزارش منتشر شده: پس از بررسی دقیق تصاویر دوربین های مدار بسته مشخص شد که این حمله یک اقدام تروریستی بود که مهاجمان موفق به فرار شده اند.

ارسال نظر

 
1