خبر فوری

 
 
هلاکت یکی از اعضای ارشد گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان در منطقه اتک ایالت پنجاب
کد خبر :726252615

10:39 1400/01/22


برچسب ها : پلیس پنجاب, تحریک طالبان پاکستان, دایره مبارزه با تروریسم,

در عملیات نیروهای دایره مبارزه با تروریسم پلیس ایالت پنجاب یکی از اعضای ارشد تحریک طالبان پاکستان به نام نیاز به هلاکت رسید.


پنجاب: به گزارش راز نیوز| در عملیات نیروهای دایره مبارزه با تروریسم پلیس ایالت پنجاب یکی از اعضای ارشد تحریک طالبان پاکستان به نام نیاز به هلاکت رسید.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نیروهای دایره مبارزه با تروریسم پلیس ایالت پنجاب طی عملیاتی در شهرستان اتک یکی از اعضای ارشد و تحت تعقیب گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان را به هلاکت رساندند، وی در حمله به سرهنگ بازنشسته شجاع خانزاده وزیر امور داخلی اسبق ایالت پنجاب نقش داشت.

در جریان این عملیات، تروریست ها با پرتاب نارنجک و تیراندازی اقدام به مقابله با نیروهای دایره مبارزه با تروریسم نمودند که در اثر تیراندازی خود تروریست ها یک نفر به نام نیاز از اعضای ارشد تحریک طالبان پاکستان به هلاکت رسید و سه تن دیگر نیز موفق به فرار شدند.

گفتنی است تروریست به هلاکت رسیده در حمله به سرهنگ بازنشسته شجاع خانزاده وزیر امور داخلی اسبق ایالت پنجاب نقش داشت و طی سال 2014 میلادی بیش از 20 نفر از شهروندان بی گناه را به قتل رساند، برای سر این تروریست مبلغ 6 میلیون روپیه به عنوان پاداش تعیین شده بود، از مخفیگاه تروریست ها مقادیری مواد منفجره و اسلحه کشف و ضبط گردید.

ارسال نظر

 
1