خبر فوری

 
 
هلاکت یک فرمانده تی تی پی و دستگیری 3 تروریست وابسته به این گروه تروریستی در شهرستان خیبر
کد خبر :111625387

11:23 1401/08/17


برچسب ها : ایالت خیبر پختون خوا, پلیس مبارزه با تروریسم, تحریک طالبان پاکستان, تروریست های تحریک طالبان پاکستان, داعش, دستگیری تروریست ها, سخنگوی پلیس مبارزه با تروریسم, شهرستان خیبر, فرماندهان تحریک طالبان پاکستان, نیروهای امنیتی پاکستان, هلاکت تروریست ها, کشف سلاح و مهمات,

طی عملیات نیروهای امنیتی پاکستان در منطقه جمرود شهرستان خیبر ایالت خیبر پختون خوا یک فرمانده مهم تحریک طالبان پاکستان به نام لیاقت علی معروف به شاهین به هلاکت رسید و 3 تروریست وابسته به این گروه تروریستی دستگیر شدند.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز | طی عملیات نیروهای امنیتی پاکستان در بخش غاریزه و بخش ملک آباد منطقه جمرود شهرستان خیبر ایالت خیبر پختون خوا یک فرمانده مهم تحریک طالبان پاکستان به نام لیاقت علی معروف به شاهین به هلاکت رسید و 3 تروریست وابسته به این گروه تروریستی در حالی که زخمی شده بودند، دستگیر شدند.

طی این عملیات همچنین یک سرباز نیروی امنیتی پاکستان به نام سروان علی ولید زخمی شد و یک سرباز دیگر به نام سلیم جان باخت. سروان علی ولید برای مداوا به بیمارستان نظامی شهر پیشاور منتقل شده است.

بر اساس برخی گزارش ها فرمانده هلاک شده تحریک طالبان پاکستان در گذشته عضو داعش خراسان بود که پس از 3 سال زندانی بودن، به گروه تروریستی جماعت الاحرار پیوست و سپس در ماه آگوست سال 2020 عضو تحریک طالبان پاکستان شد.

سخنگوی پلیس مبارزه با تروریسم شهر پیشاور اعلام کرد: فرمانده هلاک شده تحریک طالبان پاکستان در گذشته عضو داعش خراسان بود و در عملیات های تروریستی زیادی از جمله حمله به مرکز پلیس ریگی منطقه مادل تاون، تیراندازی به سمت ایست بازرسی گودر جمرود و کشتن یک سرباز، تیراندازی به سمت کاروان پلیس و کشتن فیاض خان دستیار معاون بازرس پلیس و زخمی کردن 2 مامور پلیس دیگر، کشتن پاسبان محب الله و پاسبان آصف الله طی واکسیناسیون فلج اطفال و پرتاب نارنجک به سمت کاروان پلیس در بازار کارخانه ها و کشتن گروهبان بنیامین و عملیات های تروریستی دیگر نقش داشته است.

وی گفت: از وسایل تروریست ها سلاح های مدرن و مهمات زیادی کشف و ضبط شد و عملیات نیروهای ما در منطقه ادامه دارد.

ارسال نظر

 
1