خبر فوری

 
هلاکت یک عضو ارشد داعش طی عملیات مشترک نیروهای امنیتی پاکستان در شهرستان باجور ایالت خیبر پختون خوا
کد خبر :2002497782

10:51 1401/06/01


برچسب ها : ارتش پاکستان, داعش خراسان, دایره مبارزه با تروریسم, دیر لوئر, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, شهرستان باجور, گروه تروریستی داعش, نیروهای امنیتی پاکستان, هلاکت تروریست ها,

دایره مبارزه با تروریسم و نهادهای امنیتی و اطلاعاتی پاکستان طی عملیاتی مشترک در ایالت خیبر پختون خوا یکی از فرماندهان محلی گروه تروریستی داعش را به هلاکت رساندند.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| دایره مبارزه با تروریسم و نهادهای امنیتی و اطلاعاتی پاکستان طی عملیاتی مشترک در ایالت خیبر پختون خوا یکی از فرماندهان محلی گروه تروریستی داعش را به هلاکت رساندند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، به دنبال دریافت اطلاعات محرمانه در خصوص حضور یکی از اعضای ارشد گروه تروریستی داعش، نیروهای دایره مبارزه با تروریسم و مأموران سرویس‌های اطلاعاتی پاکستان عملیاتی مشترک را در منطقه تنگه لنده شاه واقع در حد فاصل شهرستان‌های دیر لوئر و باجور آغاز نمودند.

در این عملیات به دنبال تیراندازی تروریست‌ها به سوی نیروهای امنیتی، دو طرف وارد درگیری شدند که در نتیجه تبادل آتش میان دو طرف یکی از فرماندهان ارشد گروه تروریستی داعش به نام حیات محمد معروف به سلمان به هلاکت رسید.

به گفته مقامات دایره مبارزه با تروریسم، تروریست به هلاکت رسیده در چندین عملیات تروریستی نقش داشت و نام وی در فهرست تروریست‌های تحت تعقیب قرار داشت.

دولت محلی ایالت خیبر پختون خوا نیز مبلغ 2 میلیون روپیه را به عنوان پاداش برای بازداشت و یا هلاکت این تروریست تعیین نموده بود.

لازم به ذکر است پس از آغاز رایزنی‌ها میان گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان و نهادهای امنیتی این کشور روند اقدامات تروریستی علیه نیروهای امنیتی ارتش پاکستان کاهش چشمگیری یافت. اما طی هفته‌های اخیر مناطق مرزی ایالت خیبر پختون خوا بار دیگر شاهد افزایش اقدامات تروریستی و حمله به نیروهای ارتش پاکستان بود که مسئولیت بیشتر این حملات تروریستی از سوی داعش خراسان وابسته به گروه تروریستی داعش بر عهده گرفته شده است.

 

ارسال نظر

 
1