خبر فوری

 
 
هلاکت یک عضو ارشد القاعده در عملیات ماموران سازمان های امنیتی در کراچی
کد خبر :1706773751

09:39 1399/07/09


برچسب ها : دایره مبارزه با تروریسم, سازمان اطلاعات پاکستان, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, گروه القاعده, نیروهای مبارزه با تروریسم, کراچی,

ماموران سازمان های امنیتی و نیروهای ویژه مبارزه با تروریسم(CTD) طی عملیات مشترک در خیابان هاکسبه شهر کراچی یکی از اعضای ارشد گروه تروریستی القاعده در شبه قاره را به هلاکت رساندند.


 

کراچی: به گزارش راز نیوز| ماموران سازمان های امنیتی و نیروهای ویژه مبارزه با تروریسم(CTD) طی عملیات مشترک در خیابان هاکسبه شهر کراچی یکی از اعضای ارشد گروه تروریستی القاعده در شبه قاره را به هلاکت رساندند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نیروهای سازمان مبارزه با تروریسم پس از دریافت اطلاعات محرمانه مبنی بر حضور تروریست ها در منطقه ای واقع در خیابان هاکسبه شهر بندری کراچی به صورت مشترک با ماموران سازمان های امنیتی وارد عملیات شدند.

در جریان این عملیات یکی از عناصر گروه تروریستی القاعده در شبه قاره هند به نام سعید لوها زخمی گردید که بلافاصله به بیمارستان انتقال یافت، اما به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

طبق گفته مقامات سازمان مبارزه با تروریسم(CTD)، از این تروریست یک قبضه اسلحه، یک عدد کوله پشتی به همراه یک جلیقه انفجاری کشف گردید که با حضور تیم ویژه خنثی سازی بمب، دو بمب دستی موجود در این جلیقه خنثی گردید.

این مقام امنیتی گفت: این تروریست در چندین پرونده جنایی و تروریستی همچون حمله به نیروهای پلیس و مراکز ایست و بازرسی نیروهای رنجرز تحت تعقیب قرار گرفته بود و دیگر اعضای این گروه پیش از وی به هلاکت رسیدند.

وی افزود: اسلحه به دست آمده از این تروریست به پزشک قانونی ارسال شده و گزارش های مربوط به جرایم و اقدامات تروریست به هلاکت رسیده در حال جمع آوری است که در نشست خبری منتشر خواهد شد.

ارسال نظر

 
1