خبر فوری

 
هلاکت یک شبه نظامی کشمیری در عملیات نیروهای ارتش هند در شوپیان
کد خبر :776188362

14:31 1400/04/03


برچسب ها : ارتش هند, پلواما, پلیس هند, جامو و کشمیر, شوپیان, کشمیر هند,

منابع هندی از هلاکت یک شبه نظامی کشمیری در جریان عملیات نیروهای ارتش هند در مسیر رود رمبی آره واقع در نزدیکی هف شرمال شهرستان شوپیان کشمیر خبر دادند، در حالی که دو شبه نظامی دیگر موفق به فرار از چنگ نیروهای ارتش هند شدند.


جامو و کشمیر: به گزارش راز نیوز| منابع هندی از هلاکت یک شبه نظامی کشمیری در جریان عملیات نیروهای ارتش هند در مسیر رود رمبی آره واقع در نزدیکی هف شرمال شهرستان شوپیان کشمیر خبر دادند، در حالی که دو شبه نظامی دیگر موفق به فرار از چنگ نیروهای ارتش هند شدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده از سوی منابع هندی، پلیس کشمیر پس از دریافت اطلاعات محرمانه در خصوص حضور تعدادی از تروریست های مسلح در مسیر رود رمبی آره که روستای هف شرمال سرچشمه می گیرد، حوالی ساعت 4 بعد از ظهر پس از انجام هماهنگی با نیروهای 44RR و 178 بتالین نیروهای پلیس ذخیره مرکزی(CRPF) وارد عملیات شد.

طبق گفته این منابع، پلیس کشمیر و دیگر نیروهای مسلح کمکی حوالی ساعت 4:50 بعد از ظهر رود رمبی آره را تحت محاصره درآوردند، به دنبال تیراندازی شبه نظامیان به سوی نیروهای پلیس، دو طرف وارد درگیری با یکدیگر شدند که در نتیجه این درگیری و تبادل آتش میان نیروهای دو طرف سجاد احمد بت فرزند غلام قادر بت از اهالی بدی گام عیش مقام به هلاکت رسید.

از جسد این شبه نظامی 29 ساله که 29 شهریور ماه 1399 به گروه های شبه نظامی پیوسته است، تعداد یک قبضه اسلحه کلت به همراه یک نارنجک دستی کشف و ضبط گردید.

طبق گفته مردم محلی در منطقه رمبی آره تعداد 3 شبه نظامی حضور داشتند که پس از محاصره توسط نیروهای امنیتی دو نفر از آنان پا به فرار گذاشتند.

از سوی دیگر حوالی ساعت 8:45 شب گذشته صدای مهیب انفجار در حوالی میدان راجپوره پولوامه به گوش رسید و بلافاصله پس از آن تیراندازی وسیع آغاز گردید.

گفته می شود این انفجار در اثر حمله نارنجکی به یک خودروی نیروی پلیس ذخیره مرکزی هند صورت گرفت که هیچ تلفاتی را در پی نداشته است، نیروهای پلیس پس از این انفجار اقدام به تیراندازی بی هدف نمودند.

 

ارسال نظر

 
1