خبر فوری

 
 
هلاکت یک شبه نظامی در بارامولا
کد خبر :460108741

17:30 1399/06/02


برچسب ها : جامو و کشمیر, کشمیر هند,

طی درگیری مجدد در منطقه کریری استان بارامولا پس از چهار روز، یک شبه نظامی کشته شده و طبق گزارش مردم، دو شبه نظامی نیز موفق به فرار شدند.


بارامولا: به گزارش راز نیوز| طی درگیری مجدد در منطقه کریری استان بارامولا پس از چهار روز، یک شبه نظامی کشته شده و طبق گزارش مردم، دو شبه نظامی نیز موفق به فرار شدند.

نیروی پلیس ابراز داشت که تیم های ارتش، پلیس و نیروی ویژه طی اطلاعات سری مبنی بر حضور عناصر شبه نظامی در منطقه ساعت 11 صبح امروز عملیات مشترکی انجام دادند؛ با حضور تیم عملیاتی مشترک در منطقه، عناصر شبه نظامی که در باغ سیب مخفی شده بودند به سوی نیروهای امنیتی تیراندازی کردند و بدین ترتیب درگیری میان دو طرف آغاز شد.

افسر امنیتی ابراز داشت: تبادل آتش سنگینی میان دو طرف رخ داد که طی آن یک شبه نظامی کشته شد درحالیکه هویت او مشخص نیست. درگیری پنج ساعت به طول انجامید.

براساس گزارش مردم محلی، ما از حضور سه شبه نظامی در منطقه مطلع شدیم که دو تن از آنها حین درگیری فرار کردند و باوجود عملیات جستجوی نیروهای امنیتی پس از درگیری، موفق به پیدا کردن آنها نشدند. شبه نظامی کشته شده نیز از اتباع هند نبود.

 

لازم به ذکر است چهار روز قبل نیز درگیری 30 ساعته میان شبه نظامیان و نیروهای امنیتی در منطقه کریری رخ داده بود که طی آن به همراه سه شبه نظامی، دو نیروی سی آر پی اف، نیروی اس پی او و ارتش 8 تن کشته شدند.

ارسال نظر

 
1