خبر فوری

 
هلاکت یک تروریست و 2 سرباز ارتش هند در شهرستان شوپیان
کد خبر :609400201

14:32 1400/11/30


برچسب ها : ارتش هند, پلیس هند, تبادل آتش, تیراندازی, شوپیان, عملیات, نیروی ذخیره پلیس مرکزی هند, نیروی ضد شورش هند, هلاکت تروریست ها, کشمیر هند,

طی درگیری بین تروریست ها و ارتش هند در روستای چیرمرگ زینه پوره شهرستان شوپیان ایالت کشمیر هند، 1 تروریست به هلاکت رسیده و 2 سرباز هندی جان باختند.


سرینگر: به گزارش راز نیوز | طی درگیری بین تروریست ها و ارتش هند در روستای چیرمرگ زینه پوره شهرستان شوپیان ایالت کشمیر هند، 1 تروریست به هلاکت رسیده و 2 سرباز هندی جان باختند.

نیروهای ارتش هند، تفنگ های ملی (نیروهای ضد شورش هند)، نیروی ذخیره پلیس مرکزی و نیروی ویژه پلیس هند پس از دریافت اطلاعات محل استقرار تروریست ها با منطقه اعزام شده و آن را محاصره کردند.

تروریست ها با مشاهده نیروهای نظامی هندی در خانه فردی به نام عبد الاسلام بت فرزند محمد رمضان بت پناه گرفته و به سمت آن ها تیراندازی کردند. نیروهای نظامی هند نیز فرصت تسلیم شدن را به تروریست ها داده اما آن ها از این کار امتناع کردند.

سپس طی تبادل آتش بین دو طرف یک تروریست بومی به نام قیوم دار ساکن کاکاپوره به هلاکت رسید. 2 سرباز هندی به نام سنتوش یادو و رومت چوهان نیز زخمی شدند. آن ها برای مداوا به بیمارستان منتقل شده اما در مسیر جان باختند.

ارسال نظر

 
1