خبر فوری

 
هلاکت یک تروریست لشکر طیبه در شهرستان شوپیان ایالت جامو و کشمیر هند
کد خبر :800473917

11:07 1401/07/11


برچسب ها : پلیس جامو و کشمیر, تبادل آتش, تروریست های لشکر طیبه, تیراندازی, جامو و کشمیر, سرینگر, شهرستان شوپیان, نیروهای امنیتی هند, هلاکت تروریست ها, هند, کشف سلاح و مهمات,

طی درگیری مسلحانه بین نیروهای امنیتی هند و تروریست ها در بخش امام صاحب منطقه باس کوچن شهرستان شوپیان ایالت جامو و کشمیر هند، یک تروریست لشکر طیبه به نام نصیر احمد بت به هلاکت رسید.


سرینگر: به گزارش راز نیوز | سخنگوی پلیس منطقه کشمیر اعلام کرد: طی درگیری مسلحانه بین نیروهای امنیتی هند و تروریست ها در بخش امام صاحب منطقه باس کوچن شهرستان شوپیان ایالت جامو و کشمیر هند، یک تروریست لشکر طیبه به نام نصیر احمد بت به هلاکت رسید.

وی گفت: تروریست به هلاکت رسیده ازاهالی بخش نوپوره منطقه باس کوچن شهرستان شوپیان بود. وی به دلیل انجام چند فقره جرم تحت تعقیب بود و در یکی از درگیری ها بین نیروهای امنیتی هند و تروریست ها فرار کرده بود. از وسایل تروریست مذکور سلاح و مهمات نیز کشف و ضبط شده است.

وی افزود: نیروهای ما پس از دریافت اطلاعات محل اختفای تروریست ها به منطقه اعزام شده و عملیات جستجو برای دستگیری آن ها را آغاز کردند. تروریست ها پس از مشاهده نیروهای ما به سمت آن ها تیراندازی و برای فرار از منطقه تلاش کردند. طی این تبادل آتش یک تروریست لشکر طیبه به هلاکت رسید. عملیات پاکسازی نیروهای ما در منطقه همچنان ادامه دارد.

ارسال نظر

 
1