خبر فوری

 
 
هلاکت یک تروریست داعش پاکستان به دست گروه دایره مبارزه با تروریسم
کد خبر :1516354272

13:21 1400/04/02


برچسب ها : بلوچستان, داعش, دایره مبارزه با تروریسم, سانحه مچ, شیعیان کویته, عملیات ضد تروریستی, نارنجک دستی, نیروهای امنیتی پاکستان, کشف اسلحه, کویته,

طی عملیات گروه دایره مبارزه با تروریسم، یک تروریست داعش و از اعضای تیم قتل 11 معدنچی شیعه در مچ، به هلاکت رسید.


 

بلوچستان : به گزارش راز نیوز | طی عملیات گروه دایره مبارزه با تروریسم، یک تروریست درگیر در قتل های هدفمند فرقه ای و زبانی را در شهر کویته به هلاکت رساند.

در منطقه گوهر آباد بخش سریاب، طی عملیات ضد تروریستی دایره مبارزه با تروریسم ، یک تروریست را به قتل رساند.

سخنگوی دایره مبارزه با تروریسم گفت: در این عملیات ، یک تروریست اقدام به شلیک و پرتاب نارنجک کرد و طی این اقدام 2 تن از نیروهای دایره مبارزه با تروریسم زخمی شدند.

وی افزود: از تروریست های دستگیر شده اسلحه و گلوله کشف شد و همچنین تروریست کشته شده یکی از اعضای اصلی سازمان ممنوعه بوده و در قتل های هدفمند فرقه ای و زبانی و در حمله به نیروهای امنیتی نیز نقش داشت.

 

تکمیلی:

براساس گزارش، در این درگیری یکی از عناصر تروریستی داعش که در حادثه شهادت 11 تن از معدنچیان شیعه هزاره دست داشت، به هلاکت رسیده است.

فضل الرحمن ملقب به شان که به صورت مستقیم در عملیات تروریستی مچ دست داشته است، طی عملیات روز گذشته نیروهای امنیتی در منطقه سریاب گوهر آباد کویته، به هلاکت رسید.

سخنگوی دایره مبارزه با تروریسم گفت: از محل عملیات علاوه بر آنکه نمونه های پزشکی به دست آمده است، عکس های گرفته شده حین قتل معدنچیان هزاره در مچ نیز کشف شده است.

شایان ذکر است عناصر تروریستی داعش مورخ 13 دی 1399 ضمن ربودن معدنچیان شیعه هزاره، با بستن دست و پاهایشان، با چاقوی میوه خوری آنها را ذبح کرده بودند.

ارسال نظر

 
1