خبر فوری

 
 
هلاکت پنج تن از عناصر تروریستی در وزیرستان شمالی توسط نیروهای امنیتی پاکستان
کد خبر :1119571813

19:53 1400/12/01


برچسب ها : ISPR, اداره روابط عمومی ارتش پاکستان, ایالت خیبر پختون خوا, عناصر تروریستی, نیروهای امنیتی پاکستان, هلاکت, هلاکت تروریست ها, وزیرستان شمالی, کشف اسلحه, کشف مواد منفجره,

نیروهای امنیتی پاکستان طی عملیاتی با داشتن اطلاعات، مینی بر حضور عناصر تروریستی در شهرستان وزیرستان شمالی، 5 تن از تروریست های ممنوعه را به هلاکت رساندند.


 

راولپندی: به گزارش راز نیوز | نیروهای امنیتی پاکستان طی عملیاتی با داشتن اطلاعات، مینی بر حضور عناصر تروریستی در شهرستان وزیرستان شمالی، 5 تن از تروریست های ممنوعه را به هلاکت رساندند همچنین یک سرباز ارتش پاکستان نیز در این عملیات جان خود را از دست داد. و بر اثر این عملیات، مقادیری اسلحه و مواد منفجره توسط نیروهای امنیتی کشف و ضبط گردید.

به گفته روابط عمومی ارتش پاکستان (ISPR)، شبیر سرباز 28 ساله ارتش پاکستان متعلق به شهر کویته در حین تبادل آتش میان نیروهای امنیتی و عناصر تروریستی، جان خود را از دست داد.

ISPR در ادامه بیان کرد: عناصر تروریستی کشته شده به اسامی عبدالرحمن، وحیدالله، حبیب نواز معروف به شکیل و محمد الله شناسایی شده اند ضمن اینکه شناسایی نفر پنجم نیز در حال انجام می باشد، همچنین عناصر تروریستی مذکوره در عملیات های مختلف علیه ارتش پاکستان، قتل های هدفمند، آدم ربایی جهت باج گیری نقش داشته اند.

در پایان، روابط عمومی ارتش پاکستان خاطر نشان کرد: ارتش پاکستان متعهد به ریشه کنی بلای تروریسم است و فداکاری سربازان شجاع عزم ما را بیشتر می کند.

ارسال نظر

 
1