خبر فوری

 
هلاکت نور ولی محسود سرکرده تحریک طالبان پاکستان در حمله پهپادی آمریکا در افغانستان
کد خبر :2107457643

10:05 1400/04/05


برچسب ها : افغانستان, پهپاد های آمریکایی, تحریک طالبان پاکستان, حمله پهپادی, نور ولی محسود, نیروی هوایی آمریکا,

منابع آگاه از افغانستان از هلاکت مفتی نور ولی محسود سرکرده گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان در حمله پهپادی آمریکا خبر دادند.


کابل: به گزارش راز نیوز| منابع آگاه از افغانستان از هلاکت مفتی نور ولی محسود سرکرده گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان در حمله پهپادی آمریکا خبر دادند.

بر اساس جزئیات منتشر شده از سوی منابع آگاه، در حمله پهپادی آمریکا در افغانستان مفتی نور ولی محسود امیر و سرکرده گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان به همراه محافظ خود انقلابی محسود به هلاکت رسیده است.

گفتنی است مفتی نور ولی از فرماندهان ارشد گروه تروریستی تحریک طالبان محسوب می شود، وی پس از آغاز عملیات پاکسازی از سوی ارتش پاکستان در مناطق قبایلی ایالت خیبر پختون خوا به سوی افغانستان گریخت و در آنجا به فعالیت های خود ادامه داد.

در حالی که منابع موثق افغان هلاکت مفتی نور ولی را تایید نموده اند، اما گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان تاکنون این موضوع را به تایید نرسانده است.

لازم به ذکر است در ژوئیه سال گذشته نام نور ولی محسود سرکرده تحریک طالبان پاکستان در فهرست گروه های تروریستی داعش و القاعده سازمان ملل متحد درج گردید و ضمن ضبط تمامی اموال وی ممنوعیت سفر علیه وی اعمال گردید.

ناگفته نماند به دنبال هلاکت ملا فضل الله سرکرده اسبق تحریک طالبان پاکستان در ژوئن سال 2018 میلادی مفتی نور ولی محسود به عنوان سرکرده جدید این گروه تروریستی منتخب گردید.

 

ارسال نظر

 
1