خبر فوری

 
هلاکت مفتی بور جان فرمانده لشکر مالاکند تحریک طالبان پاکستان
کد خبر :2085401157

13:54 1400/11/17


برچسب ها : افغانستان, انفجار بمب کنار جاده ای, تحریک طالبان پاکستان, فرمانده لشکر مالاکند تحریک طالبان پاکستان, مفتی پور جان, هلاکت, ولایت کنر,

مفتی بور جان فرمانده لشکر مالاکند تحریک طالبان پاکستان که طی انفجاری در تاریخ 29 دی در ولایت کنر افغانستان زخمی شده بود به هلاکت رسید.


کابل: به گزارش راز نیوز | مفتی بور جان فرمانده لشکر مالاکند تحریک طالبان پاکستان که طی انفجاری در تاریخ 29 دی در ولایت کنر افغانستان زخمی شده بود به هلاکت رسید.

طی یک انفجار یک بمب در مسیر خودرو مفتی بور جان فرمانده لشکر مالاکند تحریک طالبان پاکستان در تاریخ 29 دی در ولایت کنر افغانستان، او زخمی شد و راننده اش به هلاکت رسید.

فرمانده لشکر مالاکند تحریک طالبان پاکستان نیز پس از چند روز در شهر جلال آباد افغانستان به هلاکت رسید. جسد وی در مکانی نامعلوم در افغانستان دفن شد. وی دست راست ملا فضل الله فرمانده سابق تحریک طالبان پاکستان بوده و از فرماندهان مهم این گروه تروریستی به شمار می آمد.

پس از هلاکت فرمانده لشکر مالاکند تحریک طالبان پاکستان گفتگو بین فرماندهان تحریک طالبان پاکستان برای انتصاب فردی به جای وی آغاز شده است.

ارسال نظر

 
1