خبر فوری

 
 
هلاکت فرمانده ارشد گروهک تروریستی حافظ گل بهادر پاکستان به همراه سه تن از همدستانش در قندهار
کد خبر :1605321859

13:02 1401/06/02


برچسب ها : افراد مسلح ناشناس, تحریک طالبان پاکستان, تیراندازی, سازمان اطلاعات پاکستان, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, قندهار, گروه حافظ گل بهادر, مذاکرات صلح, نیروهای امنیتی پاکستان, هلاکت تروریست ها,

یاسر پراکه از فرماندهان ارشد گروهک تروریستی حافظ گل بهادر وابسته به تحریک طالبان پاکستان به همراه سه تن از همدستان خود در تیراندازی افراد ناشناس در قندهار به هلاکت رسید.


قندهار: به گزارش راز نیوز| یاسر پراکه از فرماندهان ارشد گروهک تروریستی حافظ گل بهادر وابسته به تحریک طالبان پاکستان به همراه سه تن از همدستان خود در تیراندازی افراد ناشناس در قندهار به هلاکت رسید.

بر اساس جزئیات منتشر شده، گروهک تروریستی حافظ گل بهادر از شاخه‌های تحریک طالبان پاکستان با تأیید کشته شدن فرمانده خود مسئولیت این اقدام را متوجه سازمان اطلاعات پاکستان دانست.

به گفته منابع آگاه، افراد مسلح ناشناس روز گذشته با تیراندازی در ولایت قندهار افغانستان یاسر پراکه از فرماندهان ارشد تحریک طالبان پاکستان را به همراه عمو و برادرزاده وی به قتل رساندند.

گفتنی است یاسر پراکه از فرماندهان گروهک حافظ گل بهادر تحریک طالبان پاکستان به شمار می‌رفت و دولت پاکستان نیز مبلغ 2 میلیون روپیه به عنوان پاداش برای سر این تروریست سرشناس تعیین نموده بود.

احسان الله احسان سخنگوی اسبق گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان در این خصوص ابراز داشت: ما به رهبران مجاهدان هشدار داده بودیم که آنان(نهادهای امنیتی پاکستان) به بهانه مذاکره شما را از حفظ تدابیر امنیتی غافل خواهند کرد و سپس تک تک شما را به قتل خواهند رساند.

وی افزود: هدف از مذاکرات نمایشی پاکستان اجرای طرح قلع و قمع فرماندهان ضد پاکستان است.

 

 

ارسال نظر

 
1