خبر فوری

 
 
هلاکت سه تن از عناصر تروریستی داعش طی عملیات مشترک نیروی پلیس و دایره مبارزه با تروریسم در پیشاور
کد خبر :641776778

13:51 1400/09/29


برچسب ها : پلیس پیشاور, پیشاور, تروریست, تروریست های داعش, تروریسم, داعش, داعش خراسان, دایره مبارزه با تروریسم, عملیات نظامی, گروه داعش,

نیروی پلیس به همراه دایره مبارزه با تروریسم CTD پیشاور شب 29 آذر طی عملیات مشترکی در منطقه فقیرآباد، سه تن از عناصر تروریستی داعش از جمله یک فرمانده را به هلاکت رساندند.


پیشاور: به گزارش راز نیوز| نیروی پلیس به همراه دایره مبارزه با تروریسم CTD پیشاور شب 29 آذر طی عملیات مشترکی در منطقه فقیرآباد، سه تن از عناصر تروریستی داعش  را به هلاکت رساندند.

براساس جزئیات منتشر شده از این عملیات، سه تروریست در اقداماتی چون ترور، فعالیت های تروریستی و دیگر جرایم جنایی تحت تعقیب قرار داشتند. از محل عملیات مقادیری سلاح خودکار و اسناد مختلف کشف شده است.

افسر پلیس پیشاور در گفتگو با مطبوعات با بیان اینکه سه تروریست کشته شده در پیشاور وابسته به داعش بودند و در این عملیات یکی از فرماندهان داعش نیز به هلاکت رسیده است، افزود: فرمانده حیات (بلال) مسئول بخش پیشاور داعش بود و متهم اصلی به اسم سلیمان از ساکنان باجور بود و تروریست سوم تبعه افغانستان می باشد.

وی افزود: در قتل 2 نیروی پلیس و شهروند پاکستانی از دین سینگ، شبکه داعش دست داشته است و در این عملیات ها تروریست های کشته شده نیز دست داشته اند. افسر پلیس خاطر نشان ساخت که طی درگیری شب گذشته دو تروریست نیز متواری شده اند.

ارسال نظر

 
1