خبر فوری

 
هلاکت سه تروریست لشکر طیبه به دست شبه نظامیان بلوچ
کد خبر :1363195358

19:32 1398/08/18


برچسب ها : ارتش پاکستان, بلوچستان, تروریست, تروریسم, شبه نظامیان بلوچ, لشکر طیبه,

گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان (بی ال اف) در بیانیه ای مسئولیت به هلاکت رساندن سه تن از عناصر گروه تروریستی لشکر طیبه عضو جوخه مرگ ارتش پاکستان را برعهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز، گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان (بی ال اف) در بیانیه ای با پذیرش مسئولیت به هلاکت رساندن سه تن از عناصر گروه تروریستی لشکر طیبه، طی تشریح این عملیات گفت: شبه نظامیان ما دو روز قبل پس از مشکوک شدن به خودرویی دستور ایست داده و 4 فرد را دستگیر و به مقر مخفی بی ال اف منتقل کردند. افراد دستگیر شده علاوه بر اعترافات مختلف، بیان داشتند که به همراه 8 تن از دیگر عناصر تروریستی لشکر طیبه، در منطقه مظفر آباد (کشمیر آزاد) آموزش نظامی دیده اند و پس از آن با حمایت ارتش پاکستان و عضویت در "جوخه مرگ" ارتش پاکستان به عملیات های علیه شبه نظامیان بلوچ در ایالت بلوچستان مشغول شده اند. نعمت فرزند عبدالکریم ساکن گربن زعمران، ظهیر فرزند بدل خان ساکن خاران کُلان، صلاح الدین فرزند عنایت الله ساکن خدابادان پنجگور، از افراد دستگیر شده هستند. طبق بیانیه بی ال اف، سه فرد نامبرده پس از اعتراف به جرم خود صبح امروز به سزای اعمالشان رسیدند و فرد چهارم همچنان تحت بازجویی افسران این گروه شبه نظامی بلوچ قرار دارد.
متهم ظهیر فرزند بدل طی درگیری در سال 2012 زخمی شد و همراه وی به نام حکمت کشته شد. قبل از این گروه شبه نظامی بلوچ بی ال اف یکی از برادران متهم به نام صفی الله را به دلیل اتهام مشابه در منطقه خاران به قتل رسانده است؛ گفتنی است متهمان وابسته به گروه تروریستی شفیق مینگل هستند که این گروه عملیات های تروریستی بسیاری علیه مردم هزاره و بلوچ انجام داده است، لازم به ذکر است که این گروه تروریستی مورد حمایت مستقیم حاکمان پاکستان قرار دارد.

قتل سه تن از اعضای وابسته به سازمان های اطلاعاتی پاکستان موسوم به گروه مرگ

ارسال نظر

 
1