خبر فوری

 
 
هلاکت سه تروریست طی عملیات نیروهای امنیتی در مناطق لکی مروت و سوات ایالت خیبر پختون خوا
کد خبر :1756121130

10:46 1401/07/02


برچسب ها : اداره روابط عمومی ارتش پاکستان, ارتش پاکستان, سوات, عملیات نظامی, لکی مروت, نیروهای امنیتی پاکستان,

در دو عملیات جداگانه نیروهای امنیتی پاکستان در مناطق لکی مروت و سوات ایالت خیبر پختون خوا سه تروریست به هلاکت رسیدند.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| در دو عملیات جداگانه نیروهای امنیتی پاکستان در مناطق لکی مروت و سوات ایالت خیبر پختون خوا سه تروریست به هلاکت رسیدند.

اداره روابط عمومی ارتش پاکستان در بیانیه‌ای اعلام داشت: به دنبال مشاهده تحرکات تروریست‌ها در حوالی منطقه کوهستان شیخ بدین در لکی مروت در شب جمعه نیروهای امنیتی اقدام به آغاز عملیات علیه تروریست‌ها نمودند که در نتیجه آن دو تروریست کشته شده و از آنان چندین قبضه سلاح به همراه مهمات کشف و ضبط گردید.

به گفته اداره روابط عمومی ارتش پاکستان، این تروریست‌ها در ترور هدفمند افراد و حمله به نیروهای امنیتی در برهه‌های زمانی مختلف نقش داشتند.

روابط عمومی ارتش پاکستان در ادامه این بیانیه افزود: همچنین به دنبال دریافت اطلاعات محرمانه مبنی بر حضور تروریست‌ها در منطقه چهارباغ از توابع سوات نیروهای امنیتی ارتش عملیاتی را آغاز کردند. در نتیجه تبادل آتش میان تروریست‌ها و نیروهای امنیتی یک تروریست کشته و از وی اسلحه و مهمات کشف و ضبط شد.

از سوی دیگر گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان در بیانیه‌ای که در پایگاه اینترنتی خود آن را منتشر کرد اعلام داشت: دیروز نیروهای پاکستانی با هدف عملیات به سمت منطقه کوهستانی "دره تنگ" واقع در لکی مروت در حال حرکت بودند که مجاهدان ما با هدف دفاع از خود اقدام به تیراندازی به سوی نیروهای پاکستانی و مقابله با آنان کردند که از ساعت 10 صبح تا صبح روز بعد ادامه یافت.

محمد خراسانی افزود: در جریان این خسارت جانی سنگینی به ارتش پاکستان وارد آمد، ارتش برای انتقال اجساد کشته شدگان و نیروهای مجروح خود به استفاده از بالگرد روی آورد.

وی گفت: در این درگیری همچنین دو تن از نیروهای ما به نام‌های شفیع الرحمان و انعام الله نیز به شهادت رسیدند.

ارسال نظر

 
1