خبر فوری

 
هلاکت سرکرده داعشی طی عملیات نیروهای امنیتی پاکستان در مستونگ
کد خبر :289452851

16:13 1402/06/22


برچسب ها : CTD, ایالت بلوچستان, بلوچستان پاکستان, تروریست های داعش, داعش, دایره مبارزه با تروریسم, مستونگ, هلاکت تروریست ها,

دایره مبارزه با تروریسم ایالت بلوچستان طی عملیاتی در شهرستان مستونگ، از هلاکت فرمانده بخش بلوچستان گروه تروریستی داعش پاکستان ISPP خبر داد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| دایره مبارزه با تروریسم ایالت بلوچستان طی عملیاتی در شهرستان مستونگ، از هلاکت فرمانده بخش بلوچستان گروه تروریستی داعش پاکستان ISPP خبر داد.

براساس جزئیات موصوله، فرمانده غلام دین شاهوانی ملقب به شعیب در این عملیات دایره مبارزه با تروریسم که مبتنی بر اطلاعات بود، به هلاکت رسید. نیروهای امنیتی مطلع شدند که نامبرده به منظور انجام برنامه ریزی جهت اجرای عملیات های تروریستی درحال آمدن به مستونگ می باشد. نیروهای امنیتی که از قبل آماده عملیات بودند، با مواجه شدن با فرمانده داعش، به وی پیشنهاد تسلیم شدن را دادند اما فرد تروریست در پاسخ به سمت نیروهای امنیتی آتش گشود و طی تبادل آتش این فرمانده داعش به هلاکت رسید.

براساس فهرست تروریست های تحت تعقیب دولت فدرال، وی پیش از این یکی از اعضای گروه های تروریستی جیش محمد JeM و سپس لشکر جهنگوی LeJ بوده است. شعیب در وزیرستان توسط تحریک طالبان پاکستان TTP آموزش دید و سپس در سال 2015 میلادی به داعش خراسان ISKP پیوست. وی در حملات تروریستی چون حمله به وکلا در کویته و حمله به فضل الرحمن جمعیت علمای اسلام (ف) و دیگر عملیات های تروریستی دست داشته است.

ارسال نظر

 
1