خبر فوری

 
هلاکت سرکرده تحریک طالبان پاکستان در وزیرستان جنوبی
کد خبر :463031724

15:29 1399/06/23


برچسب ها : تحریک طالبان پاکستان, تروریست, تروریسم, سرکرده طالبان,

منابع آگاه از هلاکت سنرئی احسان رهبر گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان در بخش شکتوئی خبر داده اند.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| منابع آگاه از هلاکت سنرئی احسان رهبر گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان طی عملیات نیروهای امنیتی در بخش شکتوئی از وزیرستان جنوبی خبر داده و ابراز داشتند وی به مدت طولانی در بخش شکتوئی در عملیات های ضد ارتش و نیروهای دولتی نقش بسزایی داشته است. 

براساس اظهارات منابع امنیتی، این عملیات درپی اطلاعات سری علیه منزلی انجام شد درحالیکه خانه قفل بود، نیروهای امنیتی پس از شکستن قفل قصد ورود به منزل را داشتند که بوسیله تیراندازی و پرتاب نارنجک هدف حمله سرکرده طالبان از داخل منزل قرار گرفتند، پس از درگیری میان دو طرف، سرکرده طالبان با اصابت گلوله ای به سرش به هلاکت رسید.

 

تکمیلی:

روابط عمومی ارتش پاکستان در بیانیه ای از عملیات بزرگ اطلاعاتی ارتش پاکستان در منطقه فوق الذکر خبر داد و افزود: سرکرده طالبان پاکستان به اسم احسان سنرئی به همراه سه تن از همراهانش که طرح ریز بسیاری از عملیات های تروریستی بود، به طور مستقیم در عملیات و طرح ریزی عملیات های تروریستی علیه شهید سپهبد ناصر و شهید کاپیتان صبیح نقش داشت، به هلاکت رسیدند. متهم همچنین به دلیل ترور اهالی منطقه، آدم ربایی و اخاذی تحت تعقیب سازمان مبارزه با تروریسم بود.

ارسال نظر

 
1