خبر فوری

 
هلاکت دکتر عادل خان سرپرست جامعه فاروقیه طی حمله افراد ناشناس + فیلم
کد خبر :1538868154

19:29 1399/07/19


برچسب ها : افراد تکفیری, تیراندازی, دکتر عادل خان, مهاجم, کراچی,

دکتر عادل خان سرپرست جامعه فاروقیه طی حمله افراد ناشناس در کراچی به هلاکت رسید.


کراچی: به گزارش راز نیوز| دکتر عادل خان سرکرده عناصر تکفیری و از شخصیت های برجسته تحرکات ضد شیعی آغاز شده در ماه محرم سال جاری، سرپرست جامعه فاروقیه طی تیراندازی افراد ناشناس به همراه مقصود راننده اش در منطقه شاه فیصل کالونی به هلاکت رسید. برخی از پیج های وابسته به عناصر تکفیری-تروریستی که در یکی دو ماه اخیر سعی در شعله ورتر نمودن آتش تفرقه گرایی در پاکستان را داشتند، هلاکت این شخصیت را مترادف با خاموش شدن صدای بلند شده علیه توهین کنندگان به اصحاب عنوان کردند.

براساس گزارش نیروی پلیس، مهاجمان سوار بر موتور وی را هدف تیراندازی قرار دادند که وی به دلیل برخورد دو گلوله به شدت زخمی شد و حین انتقال به بیمارستان لیاقت نیشنل، به هلاکت رسید. از محل حادثه 5 پوکه کشف شده اند.

 

سید مراد علی شاه وزیر ارشد ایالت سند ضمن دستور بررسی پرونده کشته شدن دکتر عادل خان، به نیروی پلیس دستور دستگیری فوری مهاجمان با بکارگیری فن آوری را داده و گفت: برخی از افراط گرایان خواهان برهم زدن آرامش شهر هستند. وزیر ارشد ایالت سند ضمن ابراز همدردی و عرض تسلیت به خانواده دکتر، متعهد شد که دولت ایالتی قاتلان را به سزای کیفرشان خواهد رساند.

همچنین مشتاق احمد مهر بازرس کل ایالت سند نیز باتوجه به این رویداد، خواستار ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته جهت دستگیری قاتلان توسط سرپرست ارشد پلیس منطقه کورنگی را کرد.

 

شایان ذکر است عناصر تکفیری هم اکنون جهت تشدید اوضاع تفرقه افکنی، درحال کار بر روی هشتگ شیعه ها به عادل خان حمله کردند #ShiiteAttackOnMolanaDrAdilKhan هستند.

 

فیلم هدف قرار گرفتن دکتر عادل خان

 

ارسال نظر

 
1