خبر فوری

 
 
هلاکت دو شبه نظامی از جمله عنصر سازمان جیش محمد توسط نیروهای امنیتی هند
کد خبر :961199994

16:48 1401/02/04


برچسب ها : ارتش هند, پلیس جامو و کشمیر, جامو و کشمیر, جیش محمد, سازمان جیش محمد, عملیات جستجو, عملیات محاصره, عملیات مشترک,

به گفته پلیس جامو و کشمیر، دو شبه نظامی طی آغاز عملیات مشترک پلیس و ارتش هند در روستای مرهامه بخش کولگام کشمیر جنوبی مبنی بر وجود شبه نظامیان، کشته شدند.


 

کشمیر: به گزارش راز نیوز | به گفته پلیس جامو و کشمیر، دو شبه نظامی طی آغاز عملیات مشترک پلیس و ارتش هند در روستای مرهامه بخش کولگام کشمیر جنوبی مبنی بر وجود شبه نظامیان، کشته شدند.

به گفته پلیس، به محض آغاز عملیات جستجو توسط نیروهای امنیتی هند، شبه نظامیان مخفی شده شروع به تیراندازی کردند و درگیری آغاز شد که در نتیجه، دو شبه نظامی کشته شدند و به گفته پلیس هند، یکی از شبه نظامیان کشته شده پاکستانی است و متعلق به سازمان تروریستی جیش محمد می باشد بطوری که نفر دوم قابل شناسایی نبود.

بازرس کل نیروی انتظامی کشمیر با تایید کشته شدن شبه نظامی عضو جیش محمد در این درگیری گفت که عملیات همچنان در منطقه ادامه دارد همچنین در این حمله، تعداد قابل توجهی اسلحه ئ مهات کشف و ضبط شد.

وی افزود: عملیات محاصره و جستجو توسط نیروهای امنیتی هند جهت پاکسازی شبه نظامیان در روستای مرهامه ادامه دارد و نورپردازی در اطراف روستاها نیز ترتیب داده شده است.

ارسال نظر

 
1