خبر فوری

 
 
هلاکت دو تن از عناصر تروریستی تحریک طالبان در بنون
کد خبر :1668790318

15:58 1400/10/18


برچسب ها : بنون, تحریک طالبان پاکستان, تروریست, تروریست های تحریک طالبان پاکستان, تروریسم, تیراندازی, دایره مبارزه با تروریسم, درگیری مسلحانه,

دو تن از عناصر تروریستی تحریک طالبان پاکستان طی عملیات نیروی دایره مبارزه با تروریسم کشته شدند.


 

خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| سخنگوی دایره مبارزه با تروریسم اظهار داشت که شب شنبه (17 دی) نیروهای ما براساس اطلاع از حضور تروریست ها در خیابان امیر واندا  محدوده کلانتری لکی شهر بنون عملیات انجام دادند که طی این عملیات 2 تروریست گروه فرمانده هارون ملقب به ضرر گندا پور تحریک طالبان پاکستان کشته شدند. تروریست های کشته شده به نام های محمد نصیر ملقب به نصیر مولوی فرزند عمر ایاز ساکن سالار خیل و آصف علی فرزند صدیق علی ساکن لکی شناسایی شده اند. 
وی افزود با حضور تیم عملیاتی در منطقه، تروریست ها به سمت ما آتش گشودند که در تبادل آتش 2 تروریست کشته شدند درحالیکه دیگر تروریست ها با استفاده از تاریکی شب موفق به فرار شدند كه عمليات جستجوي اين عناصر آغاز شده است.
از محل عملیات 2 عدد کلاشينکوف، 6 عدد خشاب، مقادیری گلوله، 2 عدد کارت شناسایی، مواد منفجره، بمب های کنترل از راه دور دست ساز و دیگر موارد کشف شده است.
در سخنگو در ادامه خاطر نشان ساخت که تروریست ها در حمله به خودروی نیروی پلیس در لکی که منجر به جان باختن 4 پرسنل شده بود، و در حمله ای که منجر به شهادت سرجوخه بهادر خان شده بود، دست داشتند. علاوه بر این، این افراد در اقداماتی چون ترور، اخاذی، انفجارهای بمب نیز دست داشته و تحت تعقیب دایره مبارزه با تروریسم بنون بودند.

 

ارسال نظر

 
1