خبر فوری

 
 
هلاکت دو تروریست وابسته به لشکر طیبه در عملیات نیروهای امنیتی هند در منطقه ملوره سری نگر
کد خبر :1635563534

11:54 1400/04/09


برچسب ها : ارتش هند, پلیس جامو و کشمیر, پلیس هند, تیراندازی, درگیری مسلحانه, سری نگر, لشکر طیبه, نیرو های امنیتی هند,

در جریان عملیات های جداگانه نیروهای امنیتی هند در منطقه ملوره پارمپوره شهر سری نگر کشمیر دو تروریست وابسته به لشکر طیبه از جمله یک تبعه پاکستانی به هلاکت رسیدند.


سری نگر: به گزارش راز نیوز| در جریان عملیات های جداگانه نیروهای امنیتی هند در منطقه ملوره پارمپوره شهر سری نگر کشمیر دو تروریست وابسته به لشکر طیبه از جمله یک تبعه پاکستانی به هلاکت رسیدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، پلیس منطقه کشمیر هند در این خصوص خبر داد: به دنبال دریافت اطلاعات محرمانه از حضور شبه نظامیان برای حمله به بزرگراه، پلیس جامو و کشمیر به همراه نیروهای ذخیره مرکزی پلیس و نیروهای ارتش هند به صورت مشترک مراکز ایست و بازرسی را در بزرگراه ایجاد نمودند.

در جریان بازرسی از خودروهای عبوری از این بزرگراه، حوالی ساعت 2 بعد از ظهر روز گذشته یک خودرو در ایست و بازرسی پارم پوره متوقف گردید که سرنشین صندلی عقب خودروی مذکور سعی نمود با گشودن کیف خود بمب دست ساز خود را خارج نماید که با اقدام به هنگام نیروهای مستقر در مرکز ایست و بازرسی وی بازداشت گردید و از او یک بمب دست ساز به همراه یک قبضه اسلحه کلت کشف و ضبط گردید.

طبق بیانیه مطبوعاتی پلیس جامو و کشمیر، فرد بازداشت شده که ابرار ندیم نام دارد در جریان بازجویی های اولیه خود مدعی شد اسلحه کلاشینکف خود را در منطقه ای در ملوره پنهان نموده است، نیروهای امنیتی برای شناسایی محل اسلحه به همراه ابرار به مکان مذکور مراجعه کردند.

بلافاصله پس از ورود نیروهای امنیتی به محل مورد ادعای ابرار یکی از همدستان پاکستانی وی که ابرار هیچ اشاره ای در این خصوص نداشت، نیروهای امنیتی را هدف تیراندازی قرار داد که در نتیجه آن سه عضو نیروی پلیس ذخیره مرکزی زخمی شدند.

پلیس جامو و کشمیر افزود: در جریان این درگیری و تبادل آتش میان دو طرف علاوه بر تبعه پاکستانی وابسته به لشکر طیبه، ابرار ندیم نیز به هلاکت رسید، از محل درگیری علاوه بر مواد منفجره تعداد 2 قبضه اسلحه کلاشینکف نیز کشف و ضبط شد.

ارسال نظر

 
1