خبر فوری

 
 
هلاکت جنایتکار ملی توسط بی ال اف در بخش آواران ایالت بلوچستان
کد خبر :212419969

16:06 1401/05/02


برچسب ها : آواران, جبهه آزادی بخش بلوچستان, سخنکوی جبهه آزادی بخش بلوچ, سرگرد گهرام بلوچ, نیروهای ارتش پاکستان, هلاکت,

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در بیانیه اعلام کرد که حیات معروف به علی احمد، جنایتکار ملی که تسلیم نیروهای ارتش پاکستان شده بود، در تاریخ 31 تیرماه (۲۲ ژوئیه ۲۰۲۲) به اعدام محکوم شد.


 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز | سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در بیانیه اعلام کرد که حیات معروف به علی احمد، جنایتکار ملی که تسلیم نیروهای ارتش پاکستان شده بود، در تاریخ 31 تیرماه (۲۲ ژوئیه ۲۰۲۲) به اعدام محکوم شد و در منطقه تیر تیج سورو بند بخش آواران به هلاکت رسید.

وی افزود: حیات یکی از اعضای فعال حزب ملی گرای بلوچ در منطقه تیر تیج سورو بند بخش آواران بود که در 25 می 2021 به همراه یکی دیگر از همدستانش به نام عارف ملقب به شیلینگ تسلیم نیروهای ارتش پاکستان شد و نقش خود را به همراه ارتش پاکستان به تهاجم در مناطق کیلکور، وهلی، دراسکی ایفا کرد و منجر به کشته شدن تعداد زیادی از مردم عادی و اعضای حزب به نام های حفیظ حمید ملقب به دودا و محمد علی گردید.

وی در پایان خاطر نشان کرد: جنایتکاران علیه آزادی سرزمین بلوچ هیچ گاه در امان نخواهند بود و عملیات جبهه آزادی بخش بلوچستان علیه ارتش پاکستان و حامیان آنها تا آزادی بلوچستان ادامه خواهد داشت.

 

ارسال نظر

 
1