خبر فوری

 
 
هلاکت تروریستی که در حمله به تیم سریلانکایی نقش داشت درپی درگیری با نیرو های امنیتی پاکستان
کد خبر :1807436406

17:57 1398/04/02


برچسب ها : CTD, پاکستان, پلیس, تروریست, تروریسم, سازمان مبارزه با تروریسم,

ضیاء رمک، تروریستی که در حمله به تیم سریلانکایی نقش داشت، طی درگیری با نیروهای امنیتی در دیره اسماعیل خان هلاک شد.


دیره اسماعیل خان: به گزارش راز نیوز، ضیاء رمک، تروریستی که در حمله به تیم سریلانکایی نقش داشت، طی درگیری با نیروهای امنیتی در دیره اسماعیل خان هلاک شد.

طبق گزارش دیلی اردو، درپی عملیات مشترک نیروهای سازمان مبارزه با تروریسم پاکستان CTD و نیروی پلیس محلی در نزدیکی بزرگراه کوتلی سیدان از توابع دیره اسماعیل خان، یکی از عناصر تروریستی هلاک و یک تن دیگر نیز در حالیکه زخمی شده بود دستگیر شد. این عملیات مشترک درپی اطلاعات سری از حضور تروریست ها در منطقه انجام شد که پس از حضور نیروهای امنیتی در محل، تروریست ها بوسیله پرتاب نارنجک ها نیروهای امنیتی را هدف حمله قرار دادند، پس از درگیری یک ساعته، تروریست ضیاء رمک هلاک و تروریست رمضان معروف به دوست محمد در حالت زخمی دستگیر و به جای نامشخصی منتقل شد.

به گفته نیروی پلیس، ضیاء رمک که طی درگیری در منطقه تهانه تاون از دیره اسماعیل خان هلاک شد، علاوه بر حمله به تیم کریکت سریلانکایی، در 8 عدد از دیگر جنایات و قانون شکنی ها نیز نقش داشته و تحت تعقیب پلیس بوده است.

لازم به ذکر است تیم سریلانکایی در ماه مارس سال 2009 میلادی که برای بازی کریکت با تیم پاکستانی وارد اسلام شده بود، در شهر لاهور هدف حمله تروریستی قرار گرفت. دراثر این حمله، 7 تن از نیروهای پلیس جان باخته و7 بازیکن تیم کریکت سریلانکا زخمی شده بودند.
طی حمله ای که ساعت 9 صبح به وقت محلی پاکستان در منطقه تهانه گلبرگ شهر لاهور علیه تیم کریکت سریلانکایی انجام شده بود، علاوه بر برخورد 14 گلوله به اتوبوس حامل تیم، 7 تن از اعضای تیم زخمی شده و 7 نیروی پلیس که مامور به حفظ امنیت تیم بودند جان باختند.

ارسال نظر

 
1