خبر فوری

 
 
هلاکت 9 شبه نظامی طالبان در عملیات نیروهای امنیتی افغانستان
کد خبر :896973254

10:32 1397/12/05


برچسب ها : ارتش افغانستان, طالبان افغانستان,

، در عملیات های جداگانه نیروهای امنیتی افغانستان در ولایت های فرح و لوگر تعداد 9 شبه نظامی طالبان به هلاکت رسیدند.


 

کابل: به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری وقت، در عملیات های جداگانه نیروهای امنیتی افغانستان در ولایت های فرح و لوگر تعداد 9 شبه نظامی طالبان به هلاکت رسیدند.

بر اساس اعلام وزارت کشور افغانستان، نیروهای امنیتی با یورش به مخفیگاه طالبان در روستای شیوان از توابع بالا بلوک واقع در ولایت فرح، 4 تن از جنگجویان شبه نظامی طالبان افغانستان را به هلاکت رساندند.

همچنین نیروهای عملیات ویژه افغانستان در منطقه بارک ولایت لوگر به یک مرکز طالبان یورش برده و 5 شبه نظامی طالبان را به هلاکت رساندند.

همچنین نیروهای عملیات ویژه افغانستان در منطقه بارک ولایت لوگر به یک مرکز طالبان یورش برده و 5 شبه نظامی طالبان را به هلاکت رساندند.

همچنین در عملیات جداگانه نیروی هوایی افغانستان 4 شبه نظامی طالبان به هلاکت رسیدند.

بر اساس جزئیات این گزارش، نیروی هوایی افغانستان، مواضع طالبان در ولایت تخار افغانستان را هدف بمباران قرار داد که در نتیجه آن 4 شبه نظامی طالبان کشته و 6 تن دیگر نیز زخمی شدند.

علاوه بر این،  در عملیات دیگر نیروی هوایی افغانستان، دو مرکز طالبان افغانستان در ولایت غزنی هدف بمبارن قرار گرفت که 10 تن از شبه نظامیان طالبان از جمله چند فرمانده بلندپایه به هلاکت رسیدند و تعدادی نیز زخمی شدند.

طالبان افغانستان با صدور بیانیه ای مدعی شده است در عملیات نیروی هوایی افغانستان شهروندان غیرنظامی کشته شده اند در حالی که نیروی هوایی افغانستان این ادعای طالبان را رد نموده است و بر کشته شدن شبه نظامیان طالبان تاکید کرده است.

از سوی دیگر در عملیات نیروهای امنیتی در منطقه اندار ولایت غزنی 11 شبه نظامی طالبان بازداشت شدند و اکنون کنترل این منطقه به دست نیروهای دولتی آمده است.

ارسال نظر

 
1