خبر فوری

 

 

راولپندی: به گزارش راز نیوز | به گفته روابط عمومی ارتش پاکستان (ISPR)، نیروهای امنیتی با داشتن اطلاعاتی مبنی بر حضور شبه نظامیان تروریستی در منطقه همزونی شهرستان وزیرستان شمالی در حین انجام عملیات، شش تن از عناصر تروریستی تحریک طالبان پاکستان را به هلاکت رساندند.

تروریست های کشته شده در این عملیات به اسامی محمد علی، مطیع الله، محمد عمر، اختر حسین، شیر و وسیم می باشند همچنین تعداد قابل توجهی اسلحه و مهمات مانند مسلسل ها، نارنجک دستی، مین، دستبند و تعداد زیادی گلوله کالیبر از تروریست ها کشف و ضبط شد.

روابط عمومی ارتش پاکستان ادامه داد، در حالی که تروریست های تحریک طالبان پاکستان سعی داشتند به مناطق قبایلی مجاور ایالت بلوچستان نفوذ کنند، عملیات دیگری توسط نیروهای امنیتی پاکستان در منطقه سمبازا ایالت بلوچستان آغاز گردید که در نتیجه آن یک عنصر تروریستی عضو تحریک طالبان پاکستان به هلاکت رسید.

بر اساس جزئیات، نیروهای امنیتی عملیات جستجو را اغاز و منطقه را محاصره کردند که در همین حال، تروریست ها در مخفیگاه خود پناه گرفته و بی رویه تیراندازی می کردند که در پاسخ به این اقدام تروریستی، نیروهای امنیتی یک تروریست را به هلاکت رسانده و یک انبار اسلحه و مهمات را کشف و ضبط کردند.

 

ارسال نظر

 
1