خبر فوری

 
 
هلاکت 6 تروریست در عملیات نیروهای گروه مبارزه با تروریسم در شهر کویته پاکستان
کد خبر :776386380

18:17 1398/06/13


برچسب ها : تروریست, گروه مبارزه با تروریسم, کویته,

در عملیات نیروهای گروه مبارزه با تروریسم(CTD) در شهر کویته مرکز ایالت بلوچستان پاکستان تعداد 6 تروریست از جمله یک زن به هلاکت رسیدند و 4 تن از نیروهای امنیتی نیز زخمی شدند.


 

کویته: به گزارش راز نیوز در عملیات نیروهای گروه مبارزه با تروریسم(CTD) در شهر کویته مرکز ایالت بلوچستان پاکستان تعداد 6 تروریست از جمله یک زن به هلاکت رسیدند و 4 تن از نیروهای امنیتی نیز زخمی شدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نیروهای گروه مبارزه با تروریسم(CTD) طبق اطلاعات محرمانه دریافتی از سازمان های امنیتی مبنی بر فعالیت تروریست ها در حوالی جاده کمربندی شرقی شهر کویته، اقدام به آغاز عملیات نظامی نمودند که در نتیجه این عملیات 6 تن از تروریست ها از جمله یک زن کشته شده و 4 تن از نیروهای ضد تروریسم(ATF) زخمی شدند.

طبق اعلام مقامات امنیتی این تروریست ها جلیقه های انفجاری به تن داشتند و 2 تن از تروریست ها نیز جلیقه های انفجاری خود را منفجر نمودند.

از این تروریست ها مقادیر زیادی سلاح ها و مهمات جنگی کشف و ضبط گردیده است.

 

 

خبر تکمیلی:
سخنگوی سازمان مبارزه با تروریسم پاکستان CTD طی گفتگو با رسانه ها با اشاره به عملیات شب گذشته نیروهای امنیتی در شهر کویته، گفت: درگیری با تروریست های داعش تقریبا تا 5 ساعت به طول انجامید، پس از پایان عملیات و ورود نیروهای امنیتی به مقر تروریست ها، علاوه بر کشف و ضبط سلاح های جنگی، یک عدد پرچم داعش نیز از محل کشف شد.

ارسال نظر

 
1