خبر فوری

 
 
هلاکت 4 تروریست دیگر تحریک طالبان در ادامه عملیات نیروهای ارتش پاکستان در وزیرستان
کد خبر :1785248436

11:16 1399/12/18


برچسب ها : ارتش پاکستان, تحریک طالبان پاکستان, عملیات نظامی, نیروهای امنیتی پاکستان, وزیرستان جنوبی, وزیرستان شمالی,

در ادامه عملیات نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در شهرستان های قبایلی وزیرستان شمالی و جنوبی ایالت خیبر پختون خوا 4 تروریست دیگر وابسته به تحریک طالبان پاکستان به هلاکت رسیدند.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| در ادامه عملیات نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در شهرستان های قبایلی وزیرستان شمالی و جنوبی ایالت خیبر پختون خوا 4 تروریست دیگر وابسته به تحریک طالبان پاکستان به هلاکت رسیدند.

اداره روابط عمومی ارتش پاکستان با انتشار بیانیه ای در این خصوص خبر داد: نیروهای امنیتی ارتش پاکستان بر مبنای اطلاعات محرمانه اقدام به عملیات در مناطق دته خیل و زوئیده نمودند و در جریان درگیری با شبه نظامیان تحریک طالبان پاکستان 4 تن از آنان را به هلاکت رساندند.

طبق گفته سخنگوی ارتش پاکستان در این عملیات 4 نفر ازجمله یکی از فرماندهان ارشد تحریک طالبان پاکستان به نام عبدالآدم که در بیش از 20 عملیات تروریستی علیه نیروهای امنیتی نقش داشته است نیز کشته شد.

لازم به ذکر است طی روزهای اخیر درگیری میان نیروهای ارتش پاکستان و شبه نظامیان گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان شدت یافته است، در جریان عملیات نیروهای ارتش پاکستان طی روزهای گذشته 8 تروریست تحریک طالبان به همراه چند از فرماندهان ارشد این گروه تروریستی به هلاکت رسیدند.

ارتش پاکستان به منظور مقابله با این شبه نظامیان و همچنین کنترل اوضاع امنیتی منطقه به مدت یک ماه قانون منع آمد و شد در وزیرستان جنوبی اعمال نموده است.

ارسال نظر

 
1