خبر فوری

 
هلاکت 4 تروریست در عملیات نیروهای ارتش پاکستان در وزیرستان شمالی
کد خبر :89962811

10:15 1399/11/16


برچسب ها : ارتش پاکستان, تحریک طالبان پاکستان, عملیات نظامی, میر علی, نیروهای امنیتی پاکستان, هلاکت, وزیرستان شمالی,

در عملیات نیروهای ارتش پاکستان در منطقه میر علی از توابع شهرستان وزیرستان شمالی 4 تروریست به هلاکت رسیده و علاوه بر جان باختن 2 نظامی ارتش پاکستان 4 نظامی دیگر نیز دچار جراحت شدند.


 

خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| در عملیات نیروهای ارتش پاکستان در منطقه میر علی از توابع شهرستان وزیرستان شمالی 4 تروریست به هلاکت رسیده و علاوه بر جان باختن 2 نظامی ارتش پاکستان 4 نظامی دیگر نیز دچار جراحت شدند.

اداره روابط عمومی ارتش پاکستان طی بیانیه ای در این خصوص اعلام نمود: نیروهای ارتش پاکستان پس از دریافت گزارشی در خصوص حضور تروریست در یک ساختمان واقع در منطقه میر علی وزیرستان شمالی وارد عملیات شدند.

پس از محاصره ساختمان مخفیگاه توسط نیروهای ارتش پاکستان، تروریست ها با تیراندازی سعی در مقابله با نیروهای ارتش نمودند که منجر به درگیری میان دو طرف گردید.

در جریان تبادل آتش میان دو طرف 4 تروریست عضو تحریک طالبان پاکستان از جمله دو فرمانده ارشد این گروه تروریستی که تحت تعقیب نیروهای امنیتی بودند به هلاکت رسیدند، امداد الله معروف به دانگه و رسول نواز معروف به اسلام الله دو فرمانده ارشد طالبان پاکستان هستند که در این عملیات به هلاکت رسیدند.

همچنین طبق گفته منابع امنیتی دو تروریست تحریک طالبان پاکستان نیز در وضعیت مجروح توسط نیروهای ارتش پاکستان بازداشت شدند.

گفتنی است این تروریست ها در چندین عملیات تروریستی،گروگانگیری، ترور شهروندان، پلیس و نیروهای امنیتی نقش داشتند.

روابط عمومی ارتش پاکستان در ادامه این بیانیه همچنین از جان باختن 2 نظامی ارتش پاکستان به نام های استوار امین الله و سرباز وظیفه شیر ضامن خبر داد و گفت: در جریان درگیری با تروریست 4 نظامی دیگر نیز زخمی شدند.

ارسال نظر

 
1