خبر فوری

 
هلاکت 3 فرمانده تروریستی پاکستان درپی عملیات نیروهای افغان در غزنی
کد خبر :629128489

16:10 1398/04/06


برچسب ها : افغانستان, پاکستان, تروریست, تروریسم,

درپی عملیات مشترک نیروهای زمینی و هوایی ارتش افغانستان در استان غزنی و کابل، به همراه 3 فرمانده تروریستی پاکستانی 64 تروریست هلاک و تعدادی نیز زخمی شدند.


کابل: به گزارش راز نیوز، درپی عملیات مشترک نیروهای زمینی و هوایی ارتش افغانستان در استان غزنی و کابل، به همراه 3 فرمانده تروریستی پاکستانی 64 تروریست هلاک و تعدادی نیز زخمی شدند.
وزارت دفاع افغانستان در بیانیه امروز (پنجشنبه) خود طی اشاره به عملیات مشترک در منطقه "ده یک" استان غزنی علیه گروه تروریستی طالبان گفت: طی عملیات به همراه رحمت الله فرمانده نظامی طالبان، 57 تن از عناصر تروریستی هلاک و 16تن دیگر نیز زخمی شدند.

 


از طرفی طبق گزارش خبرگزاری "خامه پریس"، سخنگوی فرماندار استان غزنی در مصاحبه مطبوعاتی از عملیات های گسترده مشترک نیروهای زمینی و هوایی ارتش افغانستان در مناطق مختلفی از استان غزنی خبر داده و ابراز داشت: به همراه 10 عنصر پاکستانی طالبان چون زاهد فرمانده طالبان، خنجری و غیره، 57 تروریست هلاک شدند.

 



همچنین درپی عملیاتی در منطقه سروبی کابل نیز 7 طالبان هلاک و 6 تن دستگیر شدند.

 


قابل ذکر است طالبان در بیشتر منطقه "ده یک" تسلط دارد. اما تاکنون این گروه تروریستی در رابطه با این خبر، اعلامیه ای منتشر نکرده است.
همچنین دراثر درگیری های یک هفته گذشته نیروهای امنیتی افغانستان با تروریست های طالبان در قندهار و فرح، دست کم 78 طالبان هلاک و 26 تن دیگر نیز زخمی شدند.

ارسال نظر

 
1