خبر فوری

 
 
هلاکت 3 تروریست و دستگیری 4 عنصر دیگر طی عملیات ارتش پاکستان در وزیرستان شمالی
کد خبر :1984478771

13:35 1401/05/02


برچسب ها : ارتش پاکستان, دستگیری, دستگیری تروریست ها, گروه حافظ گل بهادر, نیروهای امنیتی پاکستان, هلاکت, هلاکت تروریست ها, وزیرستان شمالی, کشف سلاح و مهمات,

نیروهای امنیتی پاکستان با داشتن اطلاعاتی مبنی بر وجود عناصر تروریستی در مناطق مختلف شهرستان وزیرستان شمالی دو عملیات را با موفقیت به پایان رساندند.


 

خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز | نیروهای امنیتی پاکستان با داشتن اطلاعاتی مبنی بر وجود عناصر تروریستی در مناطق مختلف شهرستان وزیرستان شمالی دو عملیات را با موفقیت به پایان رساندند.

به گفته روابط عمومی ارتش پاکستان، در عملیات اول یک فرمانده عناصر تروریستی در حالت مجروح به همراه 3 تروریست توسط ارتش پاکستان دستگیر شدند به طوری که در دومین عملیات، نیروهای ارتش پاکستان 3 تروریست را به هلاکت رساندند.

سخنگوی ارتش پاکستان گفت: در این عملیات ها، مقادیر زیادی سلاح، مهمات و بمب های دست ساز کشف و ضبط گردید همچنین تمامی تروریست هایی که در جریان عملیات نیروهای ارتش پاکستان کشته و دستگیر شدند متعلق به گروه حافظ گل بهادر بودند.

وی افزود: تروریست های کشته شده در فعالیت های تروریستی علیه نیروهای امنیتی، اخاذی و کشتار غیرنظامیان بی گناه فعال بوده و تروریست های دستگیر شده نیز در فعالیت های مشابه تحت تعقیب سربازان ارتش پاکستان بودند.

ارسال نظر

 
1