خبر فوری

 
 
هلاکت 3 تروریست داعشی در پی عملیات نیروهای افغانستان
کد خبر :1129889154

15:14 1397/11/10


برچسب ها : ارتش, افغانستان, داعش, طالبان,

در اثر عملیات نظامی نیروهای افغانستان و درگیری با تروریست های داعشی، به همراه یکی از فرماندهان این گروه تروریستی، 2 تن دیگر نیز به هلاکت رسیدند.


 

به گزارش راز نیوز، در اثر عملیات نظامی نیروهای افغانستان و درگیری با تروریست های داعشی، به همراه یکی از فرماندهان این گروه تروریستی، 2 تن دیگر نیز به هلاکت رسیدند.

براساس گزارش خبرگزاری بین المللی، نیروهای امنیتی کشور افغانستان طی عملیاتی در استان کنر، مدعی به کشتن 2 تروریست به همراه یکی از فرماندهان گروه تروریستی داعش شده اند.

نیروهای امنیتی افغانستان طی بیانیه ای با موفقیت آمیز خواندن عملیات خود در این خصوص ابراز داشته اند که با انجام عملیات نظامی در استان کنر موفق به دستگیری 2 تروریست و کشتن 3 تروریست داعشی به همراه فرمانده این گروه به نام نجم الدین شده اند.

ناگفته نماند که گروه تروریستی داعش از تکذيب یا تایید این خبر اجتناب کرده است، از طرفی به گفته منابع محلی، رفت و آمد نیروهای امنیتی افغانستان در این استان افزایش یافته و دستور به عدم خروج شهروندان از منازلشان نیز صادر شده است.

لازم به ذکر است که خبرگزاری ایکسپریس با اشاره به توافق دوطرف طالبان و آمریکا در مذاکرات اخیر در قطر نوشته است که، دو طرف متعهد به خارج کردن نظامیان غیر افغانی از این کشور و عدم اجازه استفاده این کشور توسط گروه تروریستی داعش و دیگر گروه های تروریستی شده اند.

ارسال نظر

 
1