خبر فوری

 
 
هلاکت 3 تروریست القاعده در شهر گجرات پاکستان
کد خبر :196494627

12:28 1398/03/18


برچسب ها : تروریسم, گجرات, گروه القاعده,

یک خودروی متعلق به تروریست های القاعده در حین گریز از نیروهای پلیس به داخل رودخانه نهراپر جهلم افتاد و تمامی هر 3 سرنشین این خودرو غرق شدند.


 

پنجاب: به گزارش راز نیوز یک خودروی متعلق به تروریست های القاعده در حین گریز از نیروهای پلیس به داخل رودخانه نهراپر جهلم افتاد و تمامی هر 3 سرنشین این خودرو غرق شدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده پلیس شهر گجرات پس از شناسایی سرنشینان یک خودرو با محاصره نمودن آنان اقدام به تعقیب آنان نمود که در حین تعقیب و گریز، خودروی متعلق به تروریست ها وارد آب های رودخانه نهراپر جهلم گردید و در نتیجه آن تمامی سه سرنشین این خودرو به هلاکت رسیدند.

طبق اعلام منابع گروه مبارزه با تروریسم(CTD) افراد به هلاکت رسیده از اعضای گروهک تروریستی عاطف غوری از شاخه های گروه القاعده بودند، این گروهک از افغانستان کنترل و هدایت می شود، تمامی این 3 نفر از افراد تحت تعقیب نیروهای امنیتی پاکستان بودند.

از خودروی تروریست ها تعدادی سلاح کلاشینکف و مقادیر زیادی مواد منفجره، جلیقه های انفجاری و دیگر ابزارهای مربوط به ساخت بمب کشف و ضبط گردیده است.

طبق اعلام پلیس روند شناسایی کامل این افراد آغاز گردیده است در حالی که از این تروریست ها پوسترهایی حاوی تصاویر مقامات عربستان سعودی نیز کشف گردیده است.

ارسال نظر

 
1