خبر فوری

 
 
هلاکت 24 تروریست طالبان افغانستان طی تبادل آتش در قندوز
کد خبر :396444531

18:37 1400/04/05


برچسب ها : ارتش افغانستان, تروریست, تروریسم, تیراندازی, درگیری, طالبان افغانستان, قندوز, نیروی ویژه,

طی درگیری های میان نیروهای امنیتی افغان و طالبان افغانستان در قندوز، دست کم 24 تروریست طالبان به هلاکت رسیده و 15 تن زخمی شده اند.


افغانستان: به گزارش راز نیوز| طی درگیری های میان نیروهای امنیتی افغان و طالبان افغانستان در قندوز، دست کم 24 تروریست طالبان به هلاکت رسیده و 15 تن زخمی شده اند.

خالد امیری وابسته به نیروهای ویژه افغانستان اظهار داشت: نیروی ویژه افغان شب گذشته طی عملیات های جستجو در روستاهای سه درک، عنایت و زاخیل واقع در 250 کیلومتری شمال کابل، 16 تروریست را به هلاکت رسانده و 10 تن را زخمی کرده اند.

اخیرا درگیری ها میان نیروهای امنیتی با طالبان افغانستان در قندوز به دلیل تلاش های طالبان جهت اشغال این شهر شدت گرفته اند.

وی افزود: به منظور پاکسازی شهر از عناصر تروریستی، عملیات های جستجو و پاکسازی ادامه خواهند یافت. عملیات ها به دلیل استفاده از منازل مسکونی به عنوان پناهگاه توسط عناصر تروریستی، با کندی پیش می روند.

همچنین یکی از منابع ارتش افغان نیز اظهار داشت: علاوه بر این عملیات ها، طی تبادل آتش دسته های نیروهای ملی ارتش با عناصر تروریستی در نقاط مختلف قندوز، 8 تروریست طالبان به هلاکت رسیده و 5 تن نیز زخمی شده اند.

ارسال نظر

 
1