خبر فوری

 
 
هلاکت 2 عنصر تروریستی لشکر طیبه توسط نیروهای امنیتی هند در سری نگر
کد خبر :462176906

19:19 1400/11/17


برچسب ها : پلیس جامو و کشمیر, تروریست های لشکر طیبه, تیراندازی, جامو و کشمیر, درگیری, درگیری مسلحانه, سری نگر, عملیات جستجو, لشکر طیبه, نیروهای امنیتی هند, هلاکت, هلاکت تروریست ها, کشف سلاح, کشف سلاح و مهمات,

طی درگیری میان پلیس جامو و کشمیر با عناصر تروریستی لشکر طیبه در منطقه زکوره شهرستان سری نگر جامو و کشمیر هند، 2 تروریست کشته شدند.


 

کشمیر: به گزارش راز نیوز | طی درگیری میان پلیس جامو و کشمیر با عناصر تروریستی لشکر طیبه در منطقه زکوره شهرستان سری نگر جامو و کشمیر هند، 2 تروریست کشته شدند.

به گفته سخنگوی پلیس، نیروهای امنیتی هند با داشتن اطلاعات مبنی بر حضور شبه نظامیان در منطقه مذکوره، عملیات جستجو و محاصره را آغاز کردند و به محض نزدیک شدن نیروهای امنیتی به آنها، شبه نظامیان لشکر طیبه شروع به تیراندازی کردند.

سخنگوی پلیس افزود: نیروهای امنیتی هند در پاسخ به این تیراندازی عملیات مسلحانه خود را آغاز کرده و 2 عنصر تروریستی لشکر طیبه را به هلاکت رساندند.

به گزارش پلیس، تروریست های کشته به نام های اخلاق احمد حجام فرزند عبدالاحد حجام ساکن منطقه فرصل بخش کولگام که از ژوئن 2021 فعال بوده است همچنین عادل نثار دار فرزند نثار احمد دار ساکن ملنگ پوره بخش پلواما بطوری که در اوت سال 2021 فعال می باشد. همچنین این دو تروریست جوانان را برای عضویت در گروه تروریستی لشکر طیبه تشویق می کردند.

به گفته پلیس، اخلاق احمد حجام، مغز متفکر قتل علی محمد فرمانده پلیس در منطقه حسن آباد بخش اننت ناگ بوده است.

از تروریست های کشته شده دو عدد تپانچه، پنج نارنجک دستی و برخی موارد مشکوک کشق و ضبط کرده است.

پلیس در پایان گفت: تحقیقات در موضوع این پرونده همچنان ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1