خبر فوری

 
 
هشدار پلیس لاهور نسبت به انجام عملیات تروریستی در تجمع احزاب اپوزیسیون
کد خبر :1956856706

10:20 1399/09/19


برچسب ها : احزاب اپوزیسیون پاکستان, پلیس لاهور, جنبش دموکراتیک پاکستان, عملیات تروریستی, مریم نواز, هشدار امنیتی,

پلیس لاهور نسبت به انجام عملیات تروریستی در تجمع احزاب اپوزیسیون هشدار داد و خواستار حفظ تدابیر امنیتی برای حفاظت از رهبران ارشد احزاب اپوزیسیون از جمله مریم نواز شریف و رانا ثناء الله از رهبران حزب مسلم لیگ(ن) شد.


لاهور: به گزارش راز نیوز| پلیس لاهور نسبت به انجام عملیات تروریستی در تجمع احزاب اپوزیسیون هشدار داد و خواستار حفظ تدابیر امنیتی برای حفاظت از رهبران ارشد احزاب اپوزیسیون از جمله مریم نواز شریف و رانا ثناء الله از رهبران حزب مسلم لیگ(ن) شد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، منابع اگاه به نقل از پلیس لاهور از احتمال انجام عملیات تروریستی در تجمع ائتلاف احزاب اپوزیسیون موسوم به جنبش دموکراتیک پاکستان در لاهور خبر دادند و از رهبران اپوزیسیون پاکستان خواستار لغو تجمع مذکور شدند.

طبق گفته منابع آگاه، پیشنهاد پلیس مبنی بر لغو جلسه مذکور است، اما در صورتی که رهبران اپوزیسیون اصرار بر برگزاری تجمع مذکور را دارند، باید تمامی جوانب امنیتی را رعایت کنند.

پلیس لاهور همچنین از مریم نواز شریف دختر نخست وزیر اسبق پاکستان و رانا ثناء الله از رهبران ارشد حزب مسلم لیگ(ن) درخواست نموده است از خودروهای ضد گلوله برای تردد استفاده کنند و هیچگاه از سان روف(دریچه آفتآبگیر) خودرو استفاده نکنند و هیچ سخنرانی در این تجمع نداشته باشند.

پلیس همچنین خواستار عدم استفاده از سیستم های صوتی در تجمع مذکور برای حفظ تدابیر امنیتی شده است.

ارسال نظر

 
1