خبر فوری

 
 
هشدار عمران خان مبنی بر قتل عام مسلمانان کشمیر توسط افراط گرایان هندو
کد خبر :2055360066

16:27 1398/05/24


برچسب ها : ارتش هند, جامو و کشمیر, دولت هند, عمران خان, نخست وزیر پاکستان, نسل کشی,

عمران خان نخست وزیر پاکستان با ابراز نگرانی در خصوص تشدید اوضاع کشمیر از قصد دولت هند برای قتل عام مسلمانان این منطقه به دست افراط گرایان هندو خبر داد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز عمران خان نخست وزیر پاکستان با ابراز نگرانی در خصوص تشدید اوضاع کشمیر از قصد دولت هند برای قتل عام مسلمانان این منطقه به دست افراط گرایان هندو خبر داد.

بر اساس جزئیات منتشر شده عمران خان نخست وزیر پاکستان با انتشار پیامی در صفحه توییتری خود اظهار داشت: از 12 روز گذشته کشمیر در حالت حکومت نظامی به سر می برد و علی رغم حضور تعداد وسیعی از نیروهای نظامی در این منطقه، نیروهای کمکی نیز برای سرکوب مردم، به این منطقه اعزام شده اند.

وی در ادامه از قصد دولت هند برای قتل عام مسلمانان این منطقه به دست افراط گرایان هندو خبر داد و گفت: تعداد وسیعی از افراط گرایان هندو موسوم به آر اس اس برای ایجاد هرج و مرج و کشتار مسلمانان با حمایت دولت هند به منطقه کشمیر اعزام شده اند.

وی خطاب به جامعه جهانی گفت: آیا دنیا همانند کشتار سربرنیتسا، نسبت به موضوع کشمیر نیز سکوت اختیار خواهد کرد؟! آیا کشورهای دنیا با خاموشی تماشاگر کشتار مسلمانان در کشمیر خواهد بود؟! به جامعه جهانی اطلاع می دهم کشتار دسته جمعی مسلمانان نتایج تلخی را در بر خواهد داشت و واکنش جامعه اسلامی بسیار شدید خواهد بود.

ارسال نظر

 
1