خبر فوری

 
هشدار دایره مبارزه با تروریسم پاکستان در خصوص طرح ترور عمران خان
کد خبر :1990807363

09:49 1401/03/31


برچسب ها : پلیس ایالت خیبر پختون خوا, پلیس پیشاور, حزب تحریک انصاف پاکستان, دایره مبارزه با تروریسم, عمران خان, هشدار امنیتی,

دایره مبارزه با تروریسم پلیس ایالت خیبر پختون خوا طی اطلاعیه‌ای نسبت به طرح برخی از عناصر برای قتل عمران خان نخست وزیر اسبق پاکستان هشدار داد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| دایره مبارزه با تروریسم پلیس ایالت خیبر پختون خوا طی اطلاعیه‌ای نسبت به طرح برخی از عناصر برای قتل عمران خان نخست وزیر اسبق پاکستان هشدار داد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دایره مبارزه با تروریسم پلیس ایالت خیبر پختون خوا در این اطلاعیه اعلام داشت: تروریست‌ها یک قاتل حرفه‌ای از افغانستان را برای قتل عمران خان به خدمت گرفته‌اند و هر لحظه امکان حمله به عمران خان نخست وزیر اسبق پاکستان وجود دارد.

پیش از این رهبران ارشد حزب تحریک انصاف پاکستان نیز نگرانی‌های خود مبنی بر تلاش برخی افراد برای ترور عمران خان و گماردن یک قاتل برای این منظور را ابراز داشتند.

در این هشدار امنیتی که در بسترهای مختلف منتشر شده آمده است که یک قاتل حرفه‌ای از افغانستان مأموریت یافته است عمران خان را هدف قرار دهد و وی نیز این امر را به تعدادی از همدستان خود سپرده است.

به تمامی نهادهای امنیتی مرتبط دستور داده شده است که با توجه به این هشدار امنیتی تمامی اقدامات و تدابیر لازم برای تأمین امنیت نخست وزیر اسبق را به کار بندند.

یک مقام ارشد پلیس ایالت خیبر پختون خوا با تأیید این موضوع اعلام داشت که این هشدار امنیتی مورخ 28 خرداد ماه انتشار یافته است و از تمامی افراد و نهادهای مرتبط درخواست شده است این موضوع پنهان بماند و در شبکه‌های اجتماعی نشر نیابد.

 

ارسال نظر

 
1