خبر فوری

 
نیروی هوایی پاکستان در سال جاری مجهز به سامانه پدافند هوایی موشکی جدید خواهد شد
کد خبر :457293427

10:42 1399/12/06


برچسب ها : پدافند هوایی, پنجاب, راولپندی, سامانه موشکی, فرمانده نیروی هوایی ارتش پاکستان, مارشال مجاهد انور خان,

مجاهد انور خان فرمانده نیروی هوایی ارتش پاکستان اعلام کرد: نیروی هوایی پاکستان در سال جاری مجهز به سامانه پدافند هوایی موشکی جدید خواهد شد.


راولپندی: به گزارش راز نیوز | مجاهد انور خان فرمانده نیروی هوایی ارتش پاکستان اعلام کرد: نیروی هوایی پاکستان در سال جاری مجهز به سامانه پدافند هوایی موشکی جدید خواهد شد.

وی افزود: نیروی هوایی ارتش پاکستان در سال 2047 به یکی از نیروهای هوایی مدرن در جهان تبدیل خواهد شد. نیروی هوایی در این زمان یکی از مهمترین اجزای نظامی برای یک کشور است. نیروی هوایی مهمترین نقش را در زمان جنگ برای وارد کردن خسارت به تجهیزت نظامی دشمن دارد. جنون نظامیان هند می تواند امنیت منطقه به خطر بیندازد. مودی نخست وزیر هند از نیروی هوایی ارتش هند علیه پاکستان استفاده کرد که عملیات هوایی Swift Retart ارتش پاکستان برتری توان هوایی ارتش پاکستان را ثابت کرد. پاکستان از وقت، هدف، قدرت و سلاح های قدرتمند در این عملیات استفاده کرد.

وی همچنین گفت: پاکستان علاوه بر فروش جنگنده های تندر جی اف 17 به نیجریه، خلبانان نیروی هوایی نیجریه را تربیت می کند.

پاکستان هر اقدامی برای حفاظت از امنیت خود در برابر جنون نظامیان هند انجام می دهد. پاکستان همچنین قراردادهای دفاعی با چین و ترکیه امضا کرده و در حال تهییه کشتی های جنگی، زیردریایی، هواپیماهای بدون سرنشین جنگی و سایر تجهیزات دفاعی مدرن است.

ارسال نظر

 
1