خبر فوری

 
نیروی رنجر: دستگیری فرد آموزش دیده توسط سازمان اطلاعاتی هند "را" از کراچی
کد خبر :827176130

10:56 1401/07/28


برچسب ها : RAW, ترور, جنبش ملی متحد لندن, دستگیری, رنجر, رینجرز, سازمان اطلاعاتی, سخنگوی رنجرز ایالت سند, نیروهای ویژه رنجر, کراچی,

نیروهای رنجر و پلیس کراچی در عملیاتی مشترک در شهرک لیاقت آباد کراچی، یکی از عناصر آموزش دیده توسط سازمان اطلاعاتی هند "را" را دستگیر کردند.


سند: به گزارش راز نیوز| نیروهای رنجر و پلیس کراچی در عملیاتی مشترک در شهرک لیاقت آباد کراچی، یکی از عناصر آموزش دیده توسط سازمان اطلاعاتی هند "را" را دستگیر کردند.

به گفته سخنگوی نیروی رنجر، متهم وسیم جاوید ملقب به تندا در اقداماتی چون اخاذی، قتل، اقدام به قتل و تروریسم دست داشته است . از نزد متهم اسلحه و گلوله جنگی کشف شده است، و او از اعضای بخش لیاقت آباد جنبش ملی متحد لندن می باشد. متهم هدایت و رهبری تیم ترور این جنبش را نیز برعهده داشته است و علاوه بر ترور، در اقدامات تروریستی نیز دست داشته است.

سخنگو اظهار داشت که متهم و همدستانش در زمینه ساخت بمب از سازمان اطلاعاتی هند "را" آموزش دیده اند و همچنین در زمینه نحوه استفاده از مواد منفجره و بکارگیری اسلحه آموزش دیده اند.

وی افزود: متهم برای درامان ماندن از دستگیر شدن به دلیل عملیات سال 2013 میلادی به خارج از کشور فرار کرده بود که اخیرا به کراچی بازگشته و دستگیر شده است. عملیات جستجو برای دستگیری همدستان متهم ادامه دارد.

 

علاوه بر این پلیس و نیروهای رنجرز طی یک عملیاتی اطلاعاتی در شهر کراچی موفق شدند صدیق بابا که در ترور افراد مشارکت داشت را بازداشت و از وی اسلحه و مهمات کشف نمایند.

به گفته سخنگوی نیروهای رنجرز صدیق بابا تاکنون چندین مرتبه بازداشت و روانه زندان شده است و شیخ بلال ظفر از همدستان وی نیز پیش از این توسط نیروهای رنجرز دستگیر شده است.

 

ارسال نظر

 
1