خبر فوری

 
 
نیروهای امنیتی پاکستان عملیات تروریستی در باجور را نافرجام گذاشتند
کد خبر :1653818249

12:39 1400/01/06


برچسب ها : ارتش پاکستان, باجور ایجنسی, پلیس خیبر پختون خوا, خنثی سازی عملیات تروریستی, دایره مبارزه با تروریسم, سازمان های اطلاعاتی پاکستان, نیروهای امنیتی پاکستان,

نیروهای امنیتی پاکستان و نیروهای دایره مبارزه با تروریسم پلیس خیبر پختون خوا طی عملیاتی مشترک در شهرستان باجور موفق به شناسایی و کشف حجم عظیمی از ذخایر سلاح، مواد منفجره و بمب کنترل از راه دور شدند.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| نیروهای امنیتی پاکستان و نیروهای دایره مبارزه با تروریسم پلیس خیبر پختون خوا طی عملیاتی مشترک در شهرستان باجور موفق به شناسایی و کشف حجم عظیمی از ذخایر سلاح، مواد منفجره و بمب کنترل از راه دور شدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نیروهای دایره مبارزه با تروریسم پلیس ایالت خیبر پختون خوا بر مبنای اطلاعات محرمانه سازمان های اطلاعاتی پاکستان طی یک عملیات نظامی در بخش نواگئی شهرستان قبایلی نشین باجور مقادیر زیادی سلاح به همراه مواد منفجره و دیگر ابزار آلات ساخت بمب کنترل از راه دور را کشف نمودند.

تروریست های ناشناس بنابر دستورات سازمان های اطلاعاتی خارجی با ذخیره سازی حجم عظیمی از سلاح، مواد منفجره و ابزار آلات ساخت بمب قصد داشتند با استفاده از این مواد نیروهای امنیتی پاکستان و ماموران اطلاعاتی این کشور را هدف قرار دهند.

در این رابطه همچنین یک نفر نیز بازداشت و بازجویی ها از وی برای تکمیل تحقیقات آغاز شده است.

لازم به ذکر است طی یک ماه گذشته سومین اقدام تروریست ها برای هدف قرار دادن نیروهای امنیتی پاکستان در باجور نافرجام گذاشته شده است.

ارسال نظر

 
1